7 شهریور 1394
شماره خبر: 148025

كسب مقام قهرماني دختران واليباليست البرز در مسابقات ورزشي منطقه ای كميته امداد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

كسب مقام قهرماني دختران واليباليست البرز در مسابقات ورزشي منطقه ای كميته امداد


حسين رجبي مدير امور فرهنگي كميته امداد استان اظهار داشت : تيم ١٥ نفره دختران تحت حمایت كميته امداد البرز در مسابقات منطقه ای واليبال كه با حضور استانهای آذربایجان شرقی ، اردبیل ، زنجان ، قم ، گیلان و البرز در مازندران برگزار شد، موفق به كسب مقام قهرمانی شدند.
وي تصريح كرد: هدف از برگزاری این مسابقات ، ایجاد انگیزه و روحیه نشاط و رقابت سالم در بین دانش آموزان ، ارتقاء سطح سلامت جسمی و روحی ، ترویج فرهنگ ورزشی در بین آنها و همچنین شناسایی و شکوفایی نخبگان و استعدادهای ورزشی بیان کرد. وي گفت: كميته امداد در راستای کمک به رشد و ترقی دانش آموزان تحت حمایت در زمینه های مختلف همواره تلاش می نماید .
رجبي ، با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی به خانواده های تحت حمایت ، همواره در زمره اصلیترین فعالیتهای کمیته امداد است ، خاطرنشان کرد : در حال حاضر بیش از پنج هزار دانش آموز و دانشجو از خدمات فرهنگی در زمینه کمک هزینه تحصیلی و پوشاک ، اردوهای زیارتی ، فرهنگی و تربیتی ، تقویت بنیه تحصیلی ، آموزش جوانان در شرف ازدواج ، کانونهای دائم و تابستانی ، کلاسها و همایشهای آمادگی جهت شرکت در کنکور و ... بهره مند می باشند . شایان ذکر است تیمهای اول مسابقات منطقه ای به مرحله نهایی کشوری راه پیدا کرده اند و برای مشخص شدن مقام اول کشوری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود