7 مهر 1394
شماره خبر: 149987

نشست معاون آموزش،پژوهش اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و مدیر کل صدا وسیما استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نشست معاون آموزش،پژوهش اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و مدیر کل صدا وسیما استان البرز


معاون آموزش ،پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل به همراه مجری طرح آموزشی تتا دیدار مشترکی با مدیر کل صدا وسیما ی استان البرزدر دفتر مدیر کل صدا وسیمای استان داشتند.
غیاثی تبار، معاون آموزش ،پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز ضمن تقدیر از همکاریهای بسیار ارزشمند صداوسیما با مجموعه اداره کل آموزش فنی وحرفه ای به معرفی اداره کل پرداخته و گزارش از هدف وبرنامه های آموزشی اداره کل ارائه کردند. وی گفت: آموزش فنی و حرفه ای جهت نیل به اهداف بلند سازمانی و مترقی خود نیازمند بهره گیری از توانمندی و گستره فعالیت صدا وسیما در بخشهای مختلف خبری و تولیدی دارد وانعکاس فعالیتهای آموزش فنی و حرفه ای و خدمات ارائه شده بر مردم از طریق رسانه ملی به عنوان بازوی توانمند در ارتقاء سطح فرهنگ کار و اشتغالزایی جامعه و خصوصا نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است. غیاثی تبار در ادامه با اشاره به اجرای طرح آموزشی مادران کار آفرین پرور گفت : این طرح با استفاده از توان و ظرفیت مادران در راستای پرورش کودکان و فرزندان کارآفرین بهره‌ گرفته می‌شود که با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در سطح استان وبه صورت کاملا رایگان اجرا می‌شود .که با ورود دفتر امور خانواده و بانوان استانداری البرز مورد استقبال فراوان قرار گرفته است . معاون آموزش ،پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان ابراز امیدواری کرد که این آموزش به صورت غیر حضوری از شبکه صداوسیمای استان اجرا شود تا مادرانی که به هر دلیل امکان حضور در کلاسهای آموزشی را ندارند از این نوع آموزشها بهره مند گردند. وزیری مجری طرح آموزشی مادران کار آفرین پرور(تتا ) گزارش مفصلی از اهداف ونوع آموزشها در این طرح واهمیت آن رادر تربیت وخلاق بودن کودکان وبه تبع آن داشتن جامعه ای خلاق وپویا ارائه کرد. وی گفت :هدف از برگزاری این طرح ایجاد کارگاه‌های آموزشی شخصیت‌پروری و کارآفرینی در کودکان، ایجاد نبوغ مالی در فرزندان، ارتقای مهارت فرزندپروری، تقویت انواع هوش در کودک و خلق انوع‌ راه‌های ایجاد مهارت در بخش‌های گوناگون است. رامک مدیر کل صدا وسیمای استان در این دیداربا اشاره به نقش کلیدی آموزش های فنی و حرفه ای در جامعه اظهار داشت : مجموعه صدا و سیمای استان جایگاه ویژه ای برای آموزش فنی و حرفه ای استان قائل است .
مدیر کل صدا وسیما گفت : رسانه بستری مناسب برای معرفی مهارت های قابل ارائه در اداره کل فنی و حرفه ای استان است وآمادگی خود را برای همکاری بیشتر با مجموعه آموزش فنی وحرفه ای اعلام کرد . گفتنی است :مقرر شد تفاهم نامه ی همکاری با صدا وسیمای استان البرزواداره کل آموزش فنی وحرفه ای در همین راستا منعقد شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود