سامانه پاسخگوی 122 آبفای البرز تجهیز شد
سپیدارآنلاین: گروه اجتماعی

سپیدارآنلاین: معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: سامانه پاسخگوی این شرکت به نرم افزارهای جدید تجهیز شد.
مرکز 122 به صورت شبانه روزی، گزارش های مردم در زمینه حوادث آب، شکایات و انتقادات و پیشنهادات مشترکان را دریافت می کند. داود صادقی افزود: برای تجهیز این سامانه یک میلیاردو 270 میلیون ریال هزینه شده است. وی، نمایش شماره تلفن تماس گیرنده ، ثبت نشانی وانتقال سریع درخواست ها به واحد حوادث شهر مورد نظر، مشخص شدن نشانی های تکراری در یک روز، امکان گزارش گیری از همه بخش ها،مشاهده چرخه و کردش کار به ازای هر مورد حوادث به صورت مجزا ،برقراری ارتباط با GPS خودرو های امدادی را از جمله قابلیت های تجهیزات جدید سامانه 122 برشمرد. صادقی گفت: مناطق کرج مرکزی، رجایی شهر، مهرشهر، فردیس و محمد شهر زیر پوشش خدمات تجهیزات جدید الکترونیکی سامانه 122 آبفا قرار گرفتند و ارتباط سایر مناطق نیز بتدریج به شبکه جدید متصل می شوند.
منبع:ایرنا