24 مرداد 1396
شماره خبر: 182448

برگزاری سومین همایش طرح نسیم سلامت سازمان تامین اجتماعی در مشکین دشت البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برگزاری سومین همایش طرح نسیم سلامت سازمان تامین اجتماعی در مشکین دشت  البرز


در راستای افزایش سطح سواد سلامت بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی ،با حضور دکتر حسین شاهوردی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی سومین دوره آموزشی افزایش سطح سواد سلامت سالمندان در مشکین دشت استان البرز برگزار گردید.
در این مراسم که با قرائت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی آغاز گردید، مهندس شادبخش رئیس کانون بازنشستگان شهرستان کرج به عنوان آغاز گر برنامه، ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان از تعامل مناسب بین اداره کل بازنشستگان و مسمتری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان البرز، مدیریت درمان و اداره کل تامین اجتماعی این استان تقدیر و قدردانی نمود.
ایشان ضمن اظهار بی نظیر بودن استقبال از سومین دوره آموزشی، افزود : استان البرز همواره به عنوان یکی از استانهای پایلوت در اجرای برنامه های ستادی و اجرایی سازمان تامین اجتماعی در کشور موفق بوده است . وی همچنین اظهار داشت پیگری مستمر بازنشستگان و مستمری بگیران در اجرای این برنامه فرهنگی و آموزشی در مشکین دشت قابل تحسین است . در ادامه دکتر حسین شاهوردی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی با قدردانی از تلاش های به عمل آمده در برگزاری این همایش اظهار داشتند: بر اساس پایش ها و بررسی های کارشناسی، استان البرز در برگزاری همایش مذکور در کشور نمونه و الگو می باشد . ایشان از حمایت های دکتر نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ، دکتر جعفریان معاونت فرهنگی سازمان تامین اجتماعی ، مهندس شادبخش ریاست کانون بازنشستگان ، سلامی مدیرکل تامین اجتماعی و دکتر آفریده مدیر درمان استان البرز و سایر دست اندرکاران و عوامل اجرایی برگزار کننده همایش نسیم سلامت تجلیل نمودند . ایشان همچنین اظهار داشتند معاونت فرهنگی سازمان تامین اجتماعی حرکت های نوینی را از قبیل نسیم سلامت ، کرامت رضوی و بصیرت علوی و ... در سطح کشور آغاز نموده است که با همکاری بسیار مناسب و تعامل سازنده معاونت محترم درمان در حال اجرا ، می باشند. شاهوردی در خاتمه افزود : هدف از اجرای این گونه برنامه های فرهنگی، آرامش بازنشستگان و خانواده های گرانقدر آنان است. در ادامه برنامه دکتر آفریده مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با تشکر از حضور مدیر کل بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین با ارایه گزارشی از وضعیت ارایه خدمات درمانی در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز اظهار داشتند: مراکز درمانی تامین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان است و بیمه شدگان بایستی از امکانات این مراکز بهره برداری نمایند . ایشان همچنین افزودند : بیمارستان فوق تخصصی البرز ، در حال حاضر و با ارزیابی های انجام شده از سوی بازرسین وزارت بهداشت به عنوان بهترین بیمارستان این استان شناخته شده و آماده ارایه بهترین خدمات درمانی به بازنشستگان ، مستمری بگیران و بیمه شدگان می باشد . در این همایش که بیش از ٥٠٠ نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان مشکین دشت حضور داشتند سرکار خانم دکتر عرب در خصوص سلامت بازنشستگان، نحوه مقابله با افزایش فشار خون و دیابت مطالبی را ارایه نمودند. ایشان با ارایه مطالب پزشکی خود ضمن پاسخگویی به <

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود