9 دی 1396
شماره خبر: 189212

فرمانده قرارگاه سازندگی استان البرز بعنوان رییس هیات امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان معرفی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فرمانده قرارگاه سازندگی استان البرز بعنوان رییس هیات امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان معرفی شد


با صدور حکمی از سوی رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور، استاندار البرز بعنوان رییس هیات امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز معرفی شد.
«سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر» با صدور حکمی « محمدعلی نجفی» استاندارالبرز را بعنوان «رئیس هیئت امناء مرکز فرهنگی دفاع مقدس» استان البرز تعیین و منصوب کرد.
در متن این احکام آمده است:
جناب آقای«دکتر محمدعلی نجفی»
«فرمانده قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز»
همکاری در حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و روحیه سلحشوری و ثبت حماسه ی دلاورمردان ایران اسلامی افتخار و توفیق بزرگی است که نصیب شما گردید. بی شک حفظ ارزش ها و حماسه سازی های فرزندان برومند و شجاع این مرز و بوم در گرو اهتمام تمام علاقمندان این عرصه می باشد. با استعانت از خداوند سبحان و نظر به سوابق، تعهد، تجارب ارزشمند و شایستگی های علمی و تخصصی، با عنابت به بند (د) ماده (3) و بند ( ک) ماده (9) اساسنامه بنیاد حفظ و نشرارزش های دفاع مقدس مصوب مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) جنابعالی به عنوان «رئیس هیئت امناء مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز» تعیین و منصوب می گردید. انشاء الله با توکّل و استمداد از خداوند تبارک و تعالی و پیروی از صراط نورانی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و شهیدان والامقام و پیروی از فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و بهره گیری از قابلیت های خود و توانمندی های استان و همکاران محترم در جهت انجام مأموریت های محوله، در راستای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس موفق و مؤید باشید.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود