21 آبان 1397
شماره خبر: 204703

افتتاح مرکز خدمات جامع بیماران خاص در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

افتتاح مرکز خدمات جامع بیماران خاص در کرج


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: افتتاح مجتمع بیمارستانی امام علی (ع) گامی موثر در راستای خدمات رسانی به بیماران خاص استان محسوب می‌شود.
سیامک جبارنیا، در حاشیه مراسم افتتاح همزمان 59 مرکز خدمات جامع بیماران خاص که به صورت ویدیو کنفراس برگزار شد، اظهارکرد: امروز شاهد افتتاح همزمان این مراکز در استان‌های مختلف کشور هستیم.
وی ایجاد این مراکز را گامی در جهت خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به بیماران خاص دانست و گفت: در استان البرز این مرکز امروز در مجتمع بیمارستانی امام علی(ع) شهرستان کرج و در مساحتی بالغ بر سه هزار و 180 متر افتتاح شد. جبارنیا بیان کرد: در این مرکز قابلیت خدمت‌رسانی به 110 بیمار دیالیزی، 37 بیمار هموفیلی، 337 بیمار تالاسمی و چهار هزار و 58 بیمار دارای ام اس ایجاد شده است و همچنین به طور روتین در این مرکز ویزیت های فوق تخصصی در بخش تالاسمی، هموفیلی، نورولوژی، پوست، و کلیه مشاوره‌های تخصصی شامل قلب، بیماری‌های عفونی، هماتولوژی، روانپزشکی، دندانپزشکی، گوارش و توانبخشی به بیماران ارائه می‌شود. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز به بخش‌های مجتمع بیمارستانی امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: این مجتمع درمانی به صورت ویژه دارای بخش‌های تالاسمی، هموفیلی و دیالیز است. این مسئول در پایان از ارتباط موثر معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی البرز با ارگان ها و انجمن‌های مردم نهاد حامی بیماران خاص سخن به میان آورد و افزود: یقینا چگونگی این ارتباط در نحوه خدمت رسانی به بیماران خاص اثر مطلوب دارد.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود