16 اسفند 1398
شماره خبر: 232143

دستکش گمشده جایگاه های سوخت البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دستکش گمشده جایگاه های سوخت البرز


رییس روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی استان البرز اعلام کرد که متاسفانه برای تهیه دستکش در تمام جایگاه‌ها با کمبود مواجه هستیم.
سید جواد حسینی اظهارداشت: پرکردن باک بنزین توسط افرادی که در جایگاه ها حضور دارند مشکلاتی را به وجود می آورد و لازم است که رانندگان خود این کار را انجام دهند.وی ادامه داد: در صورتی که نیروهای جایگاه های اقدام به پرکردن بنزین کنند ازدحام در جایگاه‌ها به وجود می‌آید و سرایت آلودگی به سایر افراد دیگر نیز دور از انتظار نخواهد بود.حسینی با اشاره به اینکه رانندگان می توانند دستکش به همراه داشته باشند،‌ گفت: البته در برخی جایگاه‌ها دستکش وجود دارد.وی بیان داشت: حتی المقدور رانندگانی که به جایگاه مراجعه می‌کنند دستکش به همراه داشته باشند و پس از سوختگیری آن را در سطل‌های زباله‌ کنار جایگاه بیندازند. وی همچنین گفت که کمبود نیرو و ایجاد بارترافیکی در جایگاهها از دلایل عدم امکان سوختگیری خودروها توسط کارکنان جایگاهها است.این در حالی است که طبق اعلام مسوولان مقرر گردید که سوختگیری خودروها صرفا توسط عوامل جایگاههای سوخت باید انجام شود.استان البرز ۶۹ جایگاه بنزین و ۵۲ جایگاه سی. ان.جی دارد.
میزان مصرف بنزین البرزی‌ها از ابتدای اسفند ماه تا ۱۶ همین ماه در مقایسه با سال گذشته با ۳۰ درصد کاهش مواجه شده است.تاکنون ۱۸۰ نفر در البرز به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود