22 آبان 1400
شماره خبر: 258893

۱۴ پایگاه امدادی هلال احمر در فصل سرما در راه های البرز فعال شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز اعلام کرد که با توجه به فصل سرما و هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر تشدید بارندگی های موسمی و احتمال جاری شدن سیل ، ۱۴ پایگاه امدادی در راه های برون شهری این استان فعال شده است.
محمد باقر خلفی اظهار داشت: از مجموع پایگاه های فعال شده هشت پایگاه امدادی و ۶ پایگاه در شعب هلال احمر این استان است . وی اضافه کرد که با ارتقای و افزایش استقرار نیرو های امدادی و تجهیز پایگاه ها، امدادگران با آمادگی کامل برای امدادرسانی در حوادث احتمالی با توجه به هشدار هواشناسی و احتمال جاری شدن سیل و آبگرفتگی در برخی استان های همجوار، اقدام کنند.خلفی گفت: افزایش ایمنی برای کاهش حداکثری حوادث رانندگی و همچنین مقابله با سایر حوادث زمستانی مانند سرمازدگی، کولاک و یخبندان از اهداف مهم در اجرای این طرح است..وی خاطرنشان کرد : در این شرایط هلال احمر در کنار نهادهای مختلف از جمله ستاد مدیریت بحران ، نیروی انتظامی، سازمان حمل و نقل، آتش نشانی و مرکز فوریت های پزشکی استان، هواشناسی و رسانه ها همکاری دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز یادآورشد که مسافران ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی اجتناب کرده و در صورت نیاز امدادی با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس بگیرند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود