3 فروردین 1401
شماره خبر: 265300

برپایی ایستگاه فرهنگی و مشاوره پلیس در ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی


فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از اجرای طرح فرهنگی و مشاوره در ایستگاه نوروزی پلیس ساوجبلاغ در ایام نوروز خبر داد.

سرهنگ ستاد " علی سلیمانی" در این خصوص اظهار داشت: کارشناسان انتظامی و اجتماعی این فرماندهی در ایام تعطیلات نوروز با حضور در ایستگاه فرهنگی پلیس پیرامون موضوعات فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی ، تربیتی و ... به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات مشاوره ای فردی و گروهی را ارائه کردند.
وی افزود: از آنجایی موضوع مشاوره در دین مبین اسلام بسیار تاکید شده و نقش و تاثیر آن نیز فراوان مورد تاکید اهل بیت می باشد، هدف از ارائه خدمات مشاوره ای در ایستگاه فرهنگی پلیس، تلاش در جهت حل مشکلات شهروندان و دادن یک آرامش خاطر به شهروندان در طول سال جاری می باشد .
سرهنگ سلیمانی بیان داشت: در جهت اجرای هرچه بهتر این خدمات، معاونت اجتماعی این فرماندهی اقدام به طراحی و توزیع اقلام تبلیغاتی از قبیل بروشور، تراکت و سی دی با محتوای هشدار و توصیه های پلیسی برای شهروندان و مسافرین نموده و در ایستگاه فرهنگی در بین شهروندان توزیع و ارائه شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ درپایان اظهارداشت: مشاوران انتظامی و اجتماعی این فرماندهی در ایستگاه های فرهنگی و نوروزی پلیس ساوجبلاغ آماده پاسخگویی و ارائه خدمات مشاوره به شهروندان و مسافرین نوروزی می باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود