14 آبان 1401
شماره خبر: 275276

هوشمندسازی بخش‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران در دستور کار قرار دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر استانی به استان البرز در نشست شورای اداری بنیاد استان البرز گفت: هوشمندسازی بخش‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران در دستور کار قرار دارد.
، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست با اشاره به جایگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران محلی برای کسب درآمد نیست و باید به آن نگاه معنوی داشت. جامعه هدف بنیاد افراد ویژه‌ای هستند که در رفتار با آنان باید مراقبت به خرج داد.معاون رئیس جمهور افزود: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران اول مددکار و بعد کارشناس حوزه‌های مختلف هستند و این اولویت‌ها باید سرلوحه کاری افراد فعال در بنیاد قرار گیرد. کار کردن در بنیاد شهید و امور ایثارگران ساعت ندارد به دلیل اینکه نوع خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری باید شبانه‌روزی باشد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه کمیت و کیفیت نیروی انسانی در بنیاد باید ارتقا یابد، گفت: هوشمندسازی بخش‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران در دستور کار است و باید نقش مؤسسات بنیاد در حوزه‌های تصدی‌گری پررنگ شود. بنیاد شهید و امور ایثارگران نهادی مقدس و افضل نهادهاست بنابراین باید به گونه‌ای در آن عمل کرد که شأن آن حفظ شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود