21 اردیبهشت 1402
شماره خبر: 284615

بازدید هیات ارزشیابی رشته انگل شناسی و باکتری شناسی وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



هیات ارزشیابی رشته انگل شناسی وزارت بهداشت متشکل از دکتر کشاورز ، دکتر سرایی از زیرساخت های آموزشی این رشته در دانشکده پزشکی بازدید کردند.
طی این بازدید ارزیابان حیطه های مختلف آموزشی، پژوهشی، آزمایشگاه ها و سایر توانمندی های گروه را مورد بررسی قرار دادند و با دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه نیز جلسه ای اختصاصی داشتند. در پایان از پروژه در حال ساخت ساختمان جدید دانشکده پزشکی نیز بازدید کردند .گفتنی است اعضای هیات بورد و ارزیابی از فعالیت های گروه و حوزه معاونت آموزشی اعلام رضایت کردند.
همچنین چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه هیات ارزشیابی رشته باکتری شناسی وزارت بهداشت متشکل از خانم دکتر اشرف محبتی مبارز و خانم دکتر مریم ساده، از زیرساخت های آموزشی این رشته در دانشکده پزشکی بازدید به عمل آوردند. در این بازدید معاون آموزشی، مدیران ستادی و اساتید گروه حضور داشتند.در طول بازدید بازرسان به بررسی دقیق جنبه های مختلف آموزش و پژوهش پرداختند و از آزمایشگاه گروه، مرکز تحقیقات دانشکده، کتابخانه دانشکده، پایان نامه های مربوطه و مکان گروه در سازه جدید دانشکده پزشکی ارزیابی های لازم را به عمل آوردند.در پایان هیات ارزشیابی با دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای جلسه ای اختصاصی برگزار نمودند. ارزیابان محترم در مجموع از زیر ساخت های آموزشی و روند موجود، همین طور فعالیت های حوزه معاونت آموزشی رضایت خاطر داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود