27 اردیبهشت 1402
شماره خبر: 284907

دیدار مدیرکل بهزیستی البرز با مدیرعامل شرکت رهپویان شمیم ایرانیان در شهر صنعتی نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



«وجیهه محمدی فلاح» مدیرکل بهزیستی استان البرز به همراه معاونین خود با حضور در شهرستان نظرآباد به دیدار مدیرعامل شرکت شمیم رهپویان ایرانیان (با برند تجازی آنجل) رفت و با مهندس قاضی نور دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار «وجیهه محمدی فلاح» ضمن تقدیر از مساعدت و همکاری مدیرعامل این شرکت در بکارگیری افراد دارای معلولیت، ایجاد اشتغال و توانمند سازی افراد دارای معلولیت و افراد تحت پوشش بهزیستی را از اهداف متعالی سازمان بهزیستی برشمرد و ابراز امیدواری کردند تا در سال جدید نیروهای بیشتر از جامعه هدف بهزیستی به خصوص افراد دارای معلولیت جذب بازار کار شوند و این میسر نخواهد بود مگر با مساعدت و همدلی صاحبان صنایع و تولید که این عزیزان را بکار بگیرند. مدیرکل بهزیستی البرز همچنین به مشوق های سازمان در قبال بکار گیری افراد تحت پوشش بهزیستی اشاره کرده و افزود: کارفرمایان و صاحبان صنایع و تولید با بکار گیری هر فرد از جامعه هدف می توانند از تسهیلات کم بهره تا سقف ۴۰ میلیارد ریال و معاف از پرداخت حق بیمه تا ۵ سال باشند.
در ادامه مهندس قاضی نور مدیرعامل شرکت آنجل نیز ضمن تقدیر از حضور مدیرکل بهزیستی استان در این شرکت و حمایت ایشان از افراد دارای معلولیت، بکارگیری این عزیزان در شرکت را مایه افتخار شرکت برشمرد و اظهار داشت: باعث افتخار شرکت است که می تواند در راستای محرومیت زدایی و توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی سهمی هرچند کوچک داشته باشد و به مسئولیت اجتماعی خود عمل نماید. وی با ابراز رضایت از اشتغال افراد دارای معلولیت در شرکت، آمادگی خود را برای بکارگیری تعداد ۳۰ نفر دیگر از افراد دارای معلولیت و بانوان سرپرست خانوار در سال جاری اعلام نمود.
لازم به ذکر است شرکت شمیم رهپویان ایرانیان تولید کننده انواع سس می باشد که در شهر صنعتی نظرآباد واقع شده و در حال حاضر ۴ نفر از افراد دارای معلولیت در آن مشغول به کار می باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود