18 دی 1402
شماره خبر: 298895

معتمدین پل ارتباطی بین پلیس و اقشار مختلف مردم هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



جانشين فرماندهي انتظامي استان در جمع معتمدين پليس گفت: معتمدين با توجه به جايگاهي که در بين اقشار مختلف مردم دارند، مي توانند مردم را در ارتقاء نظم و امنيت اجتماعي مشارکت دهند.
سرهنگ "محمد نادربيگي " در نشست با شوراي معتمد پليس و گروه هاي مرجع و اقشار تاثيرگذار گفت: پليس در تلاش است با همراهي و مشارکت معتمدين و دستگاه ها و نهادهاي دولتي و غير دولتي انتخاباتي با نشاط و امن برگزار شود. وي به نقش آفريني اقشار مردم در ايجاد امنيت اجتماعي در جامعه اشاره کرد و گفت: فرماندهي انتظامي با رويکرد اجتماعي،طرح شوراي معتمدين محله را مطرح کرده است تا مردم بتوانند در اجراي مأموريت ها،پليس را همراهي کرده و نسبت به ايجاد نظم اجتماعي مشارکت کنند.
سرهنگ نادربيگي گفت: پليس سعي دارد پرونده هاي تشکيل شده در کلانتري ها را با رويکرد اجتماعي و ميانجي گري خود حل و فصل کند تا پرونده هاي ارجاعي کلانتري ها به دستگاه قضائي به حداقل برسد. جانشين فرمانده انتظامي استان البرز اضافه کرد: رضايت مندي مردم در امتداد رضايتمندي خداست، پليس حافظ جان، مال، ناموس و آبروي مردم است و براي امنيت، آرامش و آسايش مردم با تمام وجود شبانه روزي تلاش مي کند و شاهد اين ادعا، شهداي مدافع امنيت در جاي جاي کشور عزيزمان ايران است .
اين مقام انتظامي در پايان ضمن تقدير از همکاري معتمدين با پليس در ميدان هاي مختلف خاطرنشان کرد: معتمدين به عنوان افراد آگاه و مطلع جامعه با فرهنگ سازي و اطلاع رساني به موقع و صحيح در بين مردم مي توانند همراه نيروهاي خدوم انتظامي در برقراري امنيت پايدار در جامعه نقش بي بديلي را ايفا نمايند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود