17 بهمن 1402
شماره خبر: 300548

نشست مدیر درمان با ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دکتر داریوش طاهرخانی با ایثارگران مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز در محل سالن کنفرانس مدیریت درمان استان دیدار کرد .
در این دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب ، مسئولیت و نقش ایثارگران را در این برهه از انقلاب بسیار مهم عنوان نمودند .
دکتر طاهر خانی بیان داشت : انتخابات و مشارکت پر شور و حداکثری در آن یکی از مهمترین ضروریات این برهه انقلاب است و حضور پر شور خانواده بزرگ تامین اجتماعی تواند یک انتخابات خوب و پر شوری را رقم بزند . وی گفت : انقلاب حاصل خون شهدا و جان فشانی های جانبازان و ایثارگران عزیز است و در این شرایط که دشمنان در صدد یاس و نومیدی و حضور کمرنگ مردم در انتخابات از هیچ تلاشی فروگذار نیستند ، مسئولیت و انتظار از خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران عزیز بسیار بیشتر از هر زمان دیگری است و یقینا با حضور پر شور و بالای افراد علاوه بر افزایش وزن انتخابات تاثیر افراد منتخب نیز بیشتر خواهد بود . مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز خاطر نشان کرد : همه ما باید از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم و تمام تلاش خود را بکار گیریم و افراد خانواده و تاثیر گذار و رای اولی ها را در حضور پرشور در انتخابات تشویق نماییم .دکتر طاهرخانی همچنین گفت : در هر مجموعه ای نقدهایی وجود دارد و همه افراد هم قطعا فکر می کنند که کارها را درست انجام می دهند ، حال آنکه اگر نقدها به درستی وجود داشته باشد و مورد توجه قرار گیرد مسیر متفاوت و درست تری رقم خواهد خورد و از شما همکاران عزیز که همواره حضور تاثیر گذاری را داشته اید ، تقاضا دارم در کنار ما باشید و با ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات و نقد ها ما را در ارائه خدمت مناسب یاری نمایید . شایان ذکر است مطابق برنامه ریزی انجام شده انتخابات نماینده ایثارگران مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز نیز در ۱۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود