11 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304012

کارگران نماد توسعه و پیشرفت هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



شهردار کرج، کارگران را نماد و مفهومی از توسعه و پیشرفت شهر برشمرد و این روز را به همه کارگران بویژه کارگران شاغل در مجموعه مدیریت شهری تبریک گفت.
مهرداد کیانی کارگران را سربازان خط مقدم رشد و آبادانی خواند و افزود: آنگاه که تجلیل از مقام کارگر و رسیدگی به این قشر مورد توجه قرار گیرد، می‌توانیم انتظار تحقق اهداف را داشته باشیم.
کیانی بر مظلومیت قشر بزرگ کارگر در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: برغم اینکه اغلب کارهای بزرگ به واسطه تلاش این افراد انجام می‌گیرد اما متاسفانه این قشر از کمترین میزان توجه و حمایت بهره می‌برند. وی اضافه کرد: به واقع اگر کارگران پرتلاش و زحمت کشی نباشند که برنامه‌های مدیران بالادستی را به اجرا درآورند عملاً موفقیتی برای مسئولان قابل تصور نخواهد بود. شهردار کرج تاکید کرد: با این وصف حمایت از کارگر، حمایت مستقیم و اساسی از تولید، توسعه و آبادانی است. به گفته کیانی، شهرداری از جمله دستگاه‌هایی است که با وجود و همراهی کارگران به موفقیت دست می‌یابد و از این حیث قدردان زحمات تک تک این عزیزان هستیم. وی، اذعان کرد: در شهرداری کرج از طریق اقداماتی چون پرداخت به موقع حقوق و دستمزد، ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی، تعیین شرایط و ساعات کاری بر اساس قوانین کار جمهوری اسلامی بخشی از نیازهای این قشر را مرتفع نموده و به توسعه شهر کمک کنیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود