10 خرداد 1403
شماره خبر: 305585

قدردانی از موسسه رازی برای برگزاری مطلوب دوره های آموزشی تخصصی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیرکل آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی جمهوری مالی، از رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و مسئول آزمایشگاه مرجع آبله گوسفند و بز WOAH مستقر در این موسسه برای برگزاری برنامه های آموزشی استثنایی، قدردانی و تشکر کرد.
دکتر بوبکر ماجو الاجو مایگا، مدیرکل آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی کشور مالی و دارنده مدال لیاقت کشاورزی این کشور، با ارسال نامه ای، از موسسه رازی برای تعهد به آموزش و نوآوری در دامپزشکی و برگزاری دوره آموزشی برای کارشناسان و فراگیران این کشور و اهدای گواهی های مرتبط قدردانی کرد.
در این نامه آمده است:
جناب آقای دکتر اسحاقی
جناب آقای دکتر ابراهیمی جم
اینجانب، دکتر بوبکر ماجو الاجو مایگا، به عنوان مدیرکل آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی جمهوری مالی واقع در منطقه سوتیبا خیابان کولیکور (باماکو)، بدین وسیله گواهی می‌نمایم کارشناسان این کشور با موفقیت یک دوره آموزشی 52 روزه (از 28 می لغایت 20 جولای 2023) را در آزمایشگاه مرجع بین المللی سلامت حیوانات موسسه رازی در تهران در جمهوری اسلامی ایران گذرانده‌اند.
این آموزش بر روی تشخیص بیماری های دامی (آبله بز و گوسفند)، تولید واکسن، کنترل کیفی و نگهداری تجهیزات آزمایشگاهی متمرکز بود. همه شرکت کنندگان در دوره یاد شده از پذیرش و استقبالی که موسسه رازی از به آنها به عمل آورده و همچنین کیفیت آموزش ارائه‌شده قدردانی نمودند. به علاوه، مهم تر این که ارزیابی مسئولان آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی جمهوری مالی این است که آموزش ارائه شده، موجب بهبود و ارتقاء مهارت های شرکت کنندگان شده است.به دلایل فوق می توانم آزمایشگاه مرجع بین المللی سلامت حیوانات موسسه رازی را برای انتقال مهارت در سطح بین المللی اکیداً توصیه نمایم و معتقدم محققان موسسه رازی با تخصص و دانش بالای خود، ارزش افزوده واقعی را برای دانش علمی آبله بز و گوسفند به ارمغان خواهد آورد.
از طرف آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی مالی، از شما برای تلاش در به رسمیت شناساندن تخصص خود در زمینههای تشخیص و تولید واکسن در سطح بین‌المللی قدردانی کرده و آرزوی موفقیت دارم.
بدون تردید، اینجانب به فراگیران رشته های دامپزشکی، شرکت در دوره آموزشی فوق را توصیه می کنم.
مدیر کل دامپزشکی جمهوری مالی
دکتر بوبکر ماجو الاجو مایگا
دارنده مدال لیاقت کشاورزی
گفتنی است؛ موسسه رازی و آزمایشگاه مرجع آبله گوسفند و بز WOAH مستقر در این موسسه، دوره ای آموزشی با عنوان "تولید واکسن و مواد بیولوژیکی، کنترل کیفیت و تضمین کیفیت" ویژه فراگیرانی از کشور مالی در خرداد و تیرماه 1402 در موسسه رازی برگزار کرد.این موسسه با تعهد به مسئولیت خویش مبنی بر ارتقای دانش و مهارت در زمینه صنعت واکسن سازی، سلسله دوره های آموزشی برای کارشناسان و فراگیرانی از کشورهای مختلف برگزار می کند و تا کنون نیز سه دوره آموزشی برای کارشناسانی از کشورهای افریقایی با هدف به اشتراک گذاری تخصص در سطح جهانی برپا کرده است.آزمایشگاه مرجع آبله گوسفند و بز WOAH در موسسه رازی به عنوان یکی از سه مرجع بین المللی گوسفند و بز شناخته می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود