23 تیر 1403
شماره خبر: 307623

تنش آبی شهرستان نظرآباد کاهش یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از کاهش تنش آبی مناطق پائین دست منطقه سید جمال الدین نظرآباد پس از حفر، تجهیز و ورود یک حلقه چاه جدید به مدار بهره برداری خبر داد.
حمیدرضا نامداری گفت: در راستای تامین آب شرب پایدار و رفع تنش آبی موجود در سطح استان، با حفر و ورود یک حلقه چاه جدید به مدار بهره برداری، میزان ۲۵ لیتر بر ثانیه به تولید آب شهرستان نظرآباد افزوده شد.وی افزود: چاه جدید سید جمال الدین شهر نظرآباد طی چند روز گذشته افتتاح و به نام مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) مزین و با مدد از سالار شهیدان وارد مدار بهره برداری شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز همچنین ادامه داد: این چاه توان تاب آوری مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی سید جمال الدین را در زمان پیک مصرف بالا برده و با استارت ایستگاه پمپاژ تازه تاسیس، سبب افزایش فشار در شبکه توزیع مناطق جنوبی مخزن می‌شود. وی در پایان خاطر نشان کرد: علی‌رغم تمام تدابیر و اقدامات فنی انجام شده در خصوص تامین آب شرب مشترکان در فصل گرم سال و زمان اوج مصرف، ضروری است عموم مردم با رعایت‌ شیوه‌های مدیریت مصرف از استفاده غیرضروری آب به خصوص تفریحات آبی همچون استخر شخصی و یا آبیاری غرقابی پرهیز نموده و شرکت آبفای البرز را در مسیر تأمین پایدار آب شرب یاری کنند.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود