30 تیر 1403
شماره خبر: 307814

افزایش ایمنی و حفاظت اموال راه پیشگیری از سرقت منزل است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



رییس پلیس آگاهی البرز گفت: مردم برای پیشگیری از سرقت منازل باید اقدامات حفاظتی لازم را در واحدهای مسکونی خود به عمل آورند.
سرهنگ " حکمت اله شجاعی " اظهار کرد: با افزایش ضریب ایمنی و سیستم های حفاظتی منزل، مغازه و خودرو میزان سرقت ها کاهش خواهد یافت.وی اضافه کرد: شهروندان برای پیشگیری ازسرقت ، منازل خود را به دستگاه های امنیتی هشدار دهنده تجهیز کرده و از نگهداری وجه نقد، طلا و سکه به مقدارزیاد در منزل خودداری کنند ضمن آنکه درزمان سفر منزل خود را به شخص مورد اعتماد بسپارند.
شجاعی گفت: سارقان با پرسه زنی در کوچه ها و قرار دادن تراکت و اوراق تبلیغاتی درلای درب ورودی منازل از خالی بودن این مکان ها اطمینان حاصل می کنند و در فرصت مناسب دست به سرقت می زنند ضمن آنکه با عناوینی مانند پیک و امثال آن به درب منازل مراجعه کرده و یا در منازلی که دیوارهای آنها کوتاه بوده و یا امکان ورود از پنجره و بالکن فراهم است برای ورود به منزل استفاده می کنند.
رییس پلیس آگاهی البرز یادآورشد: به طور معمول سارقان درکمین اموالی هستند که از ایمنی پایینی برخودار بوده و یا اوصل ایمنی به طور کلی رعایت نشده است چه بسا بسیاری از سرقت های رخ داده از غفلت شهروندان است.وی گفت: برای اطمینان بیشتر، مردم از درب های ضدسرقت و قفل های کتابی استفاده کرده و منزل و اماکن خود را به دوربین مداربسته و سیستم‌های هشدار دهنده مجهز نمایند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود