6 مرداد 1403
شماره خبر: 308135

گرامی‌داشت روز ملی کارآفرینی در مرکز مجتمع کانون کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



همکاران و اعصای مرکز مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرج با دعوت از یک کار آفرین و مدرس دانشگاه روز ملی کار آفرینی را گرامی داشتند.
این ویژه برنامه در دو بخش جداگانه برای اعضا و والدین برگزار شد و در ابتدای این رویداد مهدی مدیح المکتبی، مدرس دانشگاه و کار آفرین و عضو انجمن قصه‌گویی کانون البرز ، دو بازی با هدف تقویت مهارتهای ارتباطی و هماهنگی دست و مغژ برای کودکان اجرا کرد و پس از آن کودکان برای تماشای فیلم به سالن نمایش مرکز رفته و برنامه ویژه والدین آغاز شد.
این کار افرین حوزه‌ی بازی،در بخش دوم، برای والدین در مورد لزوم آموزش مهارتهای مختلف کارآفرینی و کسب و کار به فرزندان شان صحبت کرده و بازی های مختلف به آنان معرفی کرد و به انجام دو بازی با هدف تقویت مهارتهای فروش و مهارتهای ارتباطی پرداخت.در پایان این نشست هم که روز پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ برگزار شد، به سوالات والدین به صورت گروهی و فردی پاسخ داده شد.گفتنی است در بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان آموزش فنی به‌‏عنوان عنصر مکمل نظام آموزشی در نظر گرفته می‌شود. در کشور ایران هم اهمیت مهارت آموزی به خوبی احساس شده است و به همین منظور ۶ مرداد روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای نام‌گذاری شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود