28 مرداد 1403
شماره خبر: 309183

ملت قهرمان ایران آرامش امروز خود را مدیون دلاور مردی های چون این آزادگان هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی




هاتفی معاون فرماندار به همراه باستانی بخشدار مرکزی، صفاخیل رئیس اداره بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران و محمد پور دستیار فرماندار در امر مردمی سازی دولت به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور با یکی از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.
معاون فرماندار و هیات همراه به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز با حضور در منزل آزاده و جانباز سرافراز بهروز صادقیان در فضایی صمیمی با این یادگار دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.
ایشان گفت: ملت قهرمان ایران آرامش امروز خود را مدیون دلاور مردی های چون این آزادگان هستند و تأکید کرد که مردم ما همیشه قدردان خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و جانبازان سرافراز هستند.
سپس وی در این دیدار با اشاره بر جایگاه ویژه شهدا، جانبازان و آزادگان در بین مردم اظهار داشت: آزادگان گرانبهاترین گوهر عمر خود را بر طبق اخلاص نهادند تا از عزت و آزادگی و شرف انسانی اسلامی پاسداری کنند و این گونه در پیشگاه پروردگار متعال و ملت بزرگ ایران سر افراز و سر بلند شدند و شایسته تحسین. گفتنی است آزاده سرافراز آقای بهروز صادقیان از جانبازان و یادگاران دوران دفاع مقدس به مدت ۱۵۸۵ روز و با درجه جانبازی ۳۰ %در اسارت بوده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود