5 شهریور 1403
شماره خبر: 309492

داروسازان با دانش و دستاوردهای خود نقش مهمی در ارتقای سلامت جامعه دارند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی




مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن پنجم شهریور ماه سالروز ولادت دانشمند بزرگ ایرانی حکیم محمد بن زکریای رازی و روز داروساز ، از زحمات و خدمات داروسازان و کارکنان دارویی تشکر و قدردانی کرد .
در متن پیام دکتر داریوش طاهرخانی آمده است :
داروسازان و کارکنان محترم دارویی
با سلام و تحیات
پنجم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته و نامدار ایرانی، حکیم محمد بن زکریای رازی که بنام « روز داروساز » نامگذاری شده است ، روز گرامیداشت داروسازان و کارکنان داروئی گرانقدری است که در عرصۀ نظام سلامت با دانش و خرد خود سیستم درمانی را توانمند ساخته و سهمی ارزنده در ارتقای سطح سلامت ، پیشگیری و درمان بیماری های افراد جامعه برعهده دارند .
با گرامیداشت و تبریک سالروز ولادت حکیم محمد بن زکریای رازی و « روز داروساز » به حضور تمامی داروسازان و کارکنان داروئی کشور بخصوص همکاران ارجمند شاغل در سطح مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز ، در کمال اکرام و احترام مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات و زحمات عالمانه و صادقانه آنان در جهت خدمت به مردم شریف بخصوص بیمه شدگان عزیز اعلام می داریم .
بدون شک رضایت خدا بالاترین پاداش برای خدمات و تلاش ارزشمند شماست که بواسطه دعای خیر مردم حاصل می شود. امید که در این مسیر خوش فرجام اندیشه والایتان قرین پویایی، دستان شفابخشتان سرشار از عطر عاطفه و جان پرطراوتتان لبریز از عشق و امید باشد .
دکتر داریوش طاهرخانی
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود