27 شهریور 1403
شماره خبر: 310641

چهارمین رویداد شبکه رسانه استادان دانشگاه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



چهارمین رویداد شبکه رسانه استادان دانشگاه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد .
موضوع این نشست دانش افزایی مجازی و قدرت نرم و شاگرد پروری بود. این نشست به همت دفترنمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و مرکز هم اندیشی اساتید برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر جعفر مقصودی مسئول دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت : مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، موضوع فضای مجازی و مدیریت آن از اهمیت به سزایی برخوردار است. ایشان تاکیید نمودند که اساتید در فضای رسانه کنشگر باشند و وارد فضای جهاد تبیین شوند تا برای دانشجویان روشنگری نمایند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد برگزاری چنین نشست هایی موجب هم افزایی علمی در میان اساتید می شود. این نشست به صورت کارگاهی برگزار می گردد و از مساله شناسی تا ارائه راهکار توسط اساتید بررسی میشود. امیدوارم که اساتید از این نشست بهره ببرند و منشا خیر در میان دانشجویان و نسل جوان باشند. در ادامه رحیم مرادی مسئول شبکه مجازی استادان دانشگاه های سراسر کشور و معاون مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی سراسر کشور گفت : چهارمین رویداد رسانه ای دانشگاه های علوم پزشکی کشور از امروز آغاز شده و تا فردا نیز ادامه خواهد داشت. این نشست به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی البرز و با محویت نقش شاگرد پروری و نقش تربیتی اساتید برگزار میشود. در این دو روز اساتید به صورت کار گروهی پروژه هایی را در خصوص مساله شناسی و شاگرد پروری را تا مرحله اجرایی تدوین می کنند. وی در ادامه عنوان کرد: روز آینده چگونگی نگارش یک متن رسانه ای و روایت نویسی در فضای مجازی به اساتید آموزش داده خواهد شد. در سرفصل های بعدی مدیریت صفحات اجتماعی و الگوریتم های آن نیز تشریح می شود. در پایان نیز به ایده های برتر نشان طلا و نقره و برنز اعطا می شود و ایده های برتر تا مرحله اجرا حمایت خواهند شد. در ادامه نیز اساتید وارد شبکه سازی میشوند، به صورت کشوری اساتید وزارت بهداشت و علوم باهم متحد میشوند و پروژه های رسانه ای را با همکاری یکدیگر انجام می دهند. 105 نفر از اساتید علوم پزشکی کشور به خصوص اساتید استان های تهران، البرز، قم و قزوین در این نشست شرکت نمودند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود