14 مهر 1403
شماره خبر: 311610

لزوم ارتقای سطح کیفی خدمات و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های بیمه‌شدگان

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



در نشستی که با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز، سعدزاده، و جمعی از کارگزاران تامین اجتماعی استان برگزار شد، آخرین وضعیت ارائه خدمات به بیمه‌شدگان، چالش‌های موجود و راهکارهای بهبود عملکرد مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز ضمن عرض تسلیت شهادت رهبر مقاومت سید حسن نصرالله و تبریک هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش‌های کارگزاران در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان، بر اهمیت تعامل و همکاری بیشتر بین سازمان تامین اجتماعی و کارگزاری‌ها تاکید کرد. سعدزاده با اشاره به نقش مهم کارگزاری‌ها در تسهیل ارائه خدمات به بیمه‌شدگان، بر لزوم ارتقای سطح کیفی خدمات و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های بیمه‌شدگان تاکید کرد.در ادامه این نشست، کارگزاران تامین اجتماعی به بیان مشکلات و چالش‌های موجود در ارائه خدمات پرداختند. برخی از مهم‌ترین مسائلی که در این نشست مطرح شد عبارتند از: پیچیدگی قوانین و مقررات تامین اجتماعی: کارگزاران خواستار ساده‌سازی قوانین و مقررات و همچنین ارائه آموزش‌های لازم به کارگزاران شدند.
کاهش هزینه‌های اداری: کارگزاران بر لزوم کاهش هزینه‌های اداری و تسریع در پرداخت مطالبات کارگزاران تاکید کردند. بهبود زیرساخت‌های فناوری اطلاعات: کارگزاران خواستار بهبود زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ایجاد سامانه‌های یکپارچه برای ارائه خدمات شدند.در پایان این نشست، مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز ضمن قول مساعد برای پیگیری مطالبات کارگزاران، بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر بین سازمان تامین اجتماعی و کارگزاری‌ها تاکید کرد. شایان ذکر است که این نشست در راستای بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به بیمه‌شدگان و افزایش رضایت‌مندی آنان برگزار شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود