14 مهر 1403
شماره خبر: 311642

عضویت رایگان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



کودکان و نوجوانان می‌توانند به مناسبت هفته ملی کودک، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱۷ و ۱۸ مهر ۱۴۰۳ به مراکز کانون استان البرز مراجعه کرده و رایگان ثبت نام کنند.
زینب عاشری، مدیر کل کانون ضمن اعلام این خبر افزود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک، فرصت فوق‌العاده‌ای را برای کودکان و نوجوانان فراهم کرده است که طی آن روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۷ و ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۳، تمام مراکز کانون عضویت رایگان را به کودکان و نوجوانان، هدیه می‌دهند.
کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های کانون، به دنیای بی‌کران کتاب‌ها قدم بگذارند و با شرکت در فعالیت های کانون و مطالعه کتاب، استعدادهای خود را کشف و دانش خود را افزایش دهند.این مقام مسئول افزود کودکان و نوجوانان برای استفاده از این طرح روزهای ۱۷ و ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹ تا ۱۵ به مراکز کانون استان البرز مراجعه و رایگان ثبت نام کنند.
عاشری همچنین از اجرای فعالیت‌های متنوع دیگر بر اساس روزشمار این هفته از ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۳ در تمامی مراکز کانون استان با شعار برای کودکان، برای آینده و اجرای فعالیت‌های مشترک استانی با برخی دستگاه‌های فرهنگی خبر داد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود