17 مهر 1403
شماره خبر: 311914

برگزاری دوره تخصصی پایه اقدامات پیش بیمارستانی به میزبانی خانه هلال فرخ آباد فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



جمعیت هلال احمر شهرستان فردیس دوره آموزش تخصصی پایه پیش بیمارستانی را در خانه هلال فرخ آباد جهت عضویت و فعالیت امدادگران در تیم های جستجو و نجات طی هماهنگی با معاونت آموزش و پژوهش و معاونت امدادو نجات برگزار کرد.
: معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان گفت: جمعیت هلال احمر استان البرز با برگزاری دوره‌ تخصصی اقدامات پایه پیش بیمارستانی نیروهای تخصصی امدادو نجات را برای خدمت‌رسانی در حوادث آموزش می‌دهد.محمود باغبان اظهار کرد: در این راستا دوره تخصصی پایه پیش بیمارستانی با حضور ۲۵ نفر از اعضاء فعال برادر و خواهر توسط جمعیت هلال احمر استان البرز بمدت ۳۵ ساعت آموزشی به میزبانی شهرستان فردیس در خانه هلال فرخ آباد برگزار شد.در این دوره مباح: کلیات امدادو کمک های اولیه، مدیریت صحنه، آناتومی و فیزیولوژی، مدیریت راه هوایی، تریاژ در حوادث، ارزیابی و تثبیت وضعیت پزشکی مصدوم، مراقبتهای اولیه در تریاژ، تروما ،انواع تروما ، فوریتهای طب داخلی و... تدریس شد.
این دوره با مجوز معاونت آموزش، پژوهش جمعیت استان و همکاری معاونت امدادو نجات جهت تامین تجهیزات و معرفی و تدارک مستندات واجدین شرایط برگزار شد.
امدادگران با آموزش در این دوره ضمن افزایش دانش عملیاتی، مهارت خود را در انجام عملیات های امداد و نجات در سوانح و حوادث ارتقاء می دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود