ارتباط روان و هدفمند ، کلید رضایت مراجعان مراکز درمانی است
سپیدارآنلاین: گروه اجتماعی
در پنجمین روز از گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، مراسمی با حضور مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز، معاونین، روسای ادارات حراست، بازرسی و رسیدگی به شکایات، روابط عمومی و امور فرهنگی، ارتباطات مردمی و خدمات نوین، و همچنین رابطین روابط عمومی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز ، در محل سالن اجتماعات مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان البرز برگزار شد.
این مراسم با هدف ارتقای سطح تعاملات سازمانی و بهبود کیفیت خدماترسانی به مراجعان برگزار شد. در ابتدای این نشست، برنامه آموزشی ویژهای با محوریت «کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی» و «پاسخگویی و تعامل مناسب با اربابرجوع» ارائه گردید که مورد استقبال شرکتکنندگان قرار گرفت.دکتر داریوش طاهرخانی، مدیر درمان تأمین اجتماعی البرز، در سخنان خود بر اهمیت برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان تأکید کرد و گفت: «ارتباطات مؤثر و شفاف، کلید اصلی جلب رضایت مراجعان و ارتقای کیفیت خدمات درمانی است. اگر نتوانیم نیازهای مخاطبان را بهدرستی شناسایی و به زبان ساده و قابلفهم با آنها ارتباط برقرار کنیم، حتی بهترین خدمات نیز ممکن است اثربخشی لازم را نداشته باشد.»وی با اشاره به نقش فناوریهای نوین، بهویژه هوش مصنوعی، در بهبود فرآیندهای روابط عمومی افزود: «هوش مصنوعی میتواند به ما کمک کند تا با تحلیل دادهها و شناسایی نیازهای مراجعان، خدمات را بهصورت هدفمند و شخصیسازیشده ارائه دهیم. این فناوری نهتنها در مدیریت بحرانها و تحلیل احساسات مخاطبان مؤثر است، بلکه میتواند فرآیندهای پاسخگویی را سریعتر و کارآمدتر کند.»دکتر طاهرخانی همچنین بر اهمیت نقش رابطین روابط عمومی بهعنوان تصمیمسازان سازمان تأکید کرد و اظهار داشت: «شما رابطین روابط عمومی، پل ارتباطی بین مدیریت و مراجعان هستید. شناسایی نیازهای مراجعان و انتقال آنها به مدیران، گامی اساسی در جهت ارتقای خدمات و جلب رضایت عمومی است.»در بخش دیگری از این مراسم، از کلیه رابطین حوزه های روابط عمومی و ارتباطات قدردانی و از چهار نفر از کارکنان روابط عمومی و ارتباطات مردمی به دلیل عملکرد برجسته و خلاقیت در ارائه خدمات تقدیر ویژه به عمل آمد و مدیر درمان البرز با اشاره به اینکه «همه شما از نظر ما برگزیده هستید»، بر ضرورت تداوم تلاشها برای ارائه خدمات درمانی با کیفیت و جلب رضایت بیماران تأکید کرد.