14 مرداد 1392 شماره خبر: 47534 سامانه 137 به بیش از 70 درصد تماسهای مردمی را پاسخ داد سپیدارآنلاین: گروه اجتماعی نسخه قابل چاپ برچسب ها: مناطق, سامانه, مردمی, آماری, درخواست, تعداد, خدمات, مربوط, عملکرد, موارد, احراز, شهروندی, پاسخگویی, تیرماه, عنوان, مشکلات, برترین, مرتبط, برابر, میانگین مطالب مشابه: اختصاص 58.1 درصد از تماس های سامانه 137 به ساخت و ساز غیرمجاز اختصاص 2 درصد از تماس های سامانه 137 به ساخت و سازها غیرمجاز 23448 تماس با سامانه 137 شهردار برقرار شد 795 بار تلفن سامانه 137 شهرداری کرج به صدا درآمد مناطق 6، 1 و 7 به ترتیب بهترین عملکرد در پاسخگویی به شهروندان ارسال نظر نام:* ایمیل:* متن نظر: کد امنیتی: * افزودن