21 مرداد 1392
شماره خبر: 53158

طرح ساماندهی سرویس های مدارس در کرج از مهرماه آغاز می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

طرح ساماندهی سرویس های مدارس در کرج از مهرماه آغاز می شود


دبیرکارگروه ماده 18 در اجرای طرح ساماندهی سرویس های مدارس کرج از آغاز طرح ساماندهی سرویس های مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این طرح برای نخستین بار به صورت پایلوت در شهرستان کرج اجرایی می شود و به همین منظور نیز سه شنبه همایش توجیهی مدیران واحدهای آموزشی برگزار خواهد شد.
سید محمدعطری با اعلام این خبر گفت: همایش توجیهی یک هزار و 200 نفری طرح ساماندهی سرویس های مدارس صبح روز سه شنبه 22 مرداد ماه ساعت8:30 با حضور مدیران واحدهای آموزشی شهرستان کرج در سالن همایش های شهیدان نژاد فلاح برگزار می شود تا طی آن مدیران واحدهای آموزشی با جزئیات بیشتر این طرح آشنا شوند. وی با اشاره به ابلاغ شیوه نامه ساماندهی سرویس های دانش آموزی مدارس که در سال 87 از سوی نهاد ریاست جمهوری و وزارت کشور تصویب شده و به استانها جهت اجرا ابلاغ شده است؛ این طرح را تشریح کرد و افزود: بر همین اساس اجرای این طرح برای نخستین بار به صورت پایلوت در شهرستان کرج و همزمان با آغاز مهر ماه 92 اجرایی خواهد شد.
تجهیز سرویس مدارس به GPS و پیام کوتاه هوشمند
وی افزود: وسایل نقلیه ای که در طرح ساماندهی سرویس های مدارس نسبت به جابجایی دانش آموزان اقدام می کنند مجهز به سیستم GPS و پیام کوتاه هوشمند هستند و به محض سوار شدن دانش آموز در سرویس با ثبت اثر انگشت حضور دانش آموز از طریق پیام کوتاه به اولیاء وی اعلام می شود. عطری بیان کرد: کلیه رانندگان این سرویس ها از لباس متحدالشکل برخوردار هستند و در صورت توقف و خرابی هر سرویس، وسیله ای جایگزین آن در سطح شهر وجود دارد که از طریق GPS به مرکز اعلام شده تا نسبت به جایگزینی خودرو لازم صورت گیرد. دبیرکارگروه ماده 18 شهرستان کرج بیان کرد: تاکنون 45 شرکت از طریق اعلام فراخوان و در قالب پیمانکار طرح، احراز صلاحیت شده اند تا اجرای طرح ساماندهی سرویس های مدارس بدون هیچ گونه مشکلی به نحو مطلوب اجرایی شود.
نرخ گذاری هزینه سرویس براساس مسافت بر روی نقشه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود