24 اسفند 1390
شماره خبر: 5805

برگزاری کنفرانس بین المللی تنوع زیستی منطقه زاگرس با همکاری دانشگاه محیط زیست کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برگزاری کنفرانس بین المللی تنوع زیستی منطقه زاگرس با همکاری دانشگاه محیط زیست کرج

کنفرانس بین المللی تنوع زیستی منطقه زاگرس با همکاری دانشگاه محیط زیست کرج و بخشهای ذیربط دیگر برگزار می شود.
دانشگاه محیط زیست با همکاری بخشهای ذیربط از جمله پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، دانشکده محیط زیست و دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، کنفرانس بین المللی "تنوع زیستی در منطقه زاگرس، ایران" را برگزار می کند. سازمان حفاظت محیط زیست، دانشگاه های کشور جمهوری فدرال آلمان (گوتینگن، کاسل) و انجمن دانش آموختگان آلمان در ایران (GIAN) نیز در این خصوص همکاری می کنند. کنفرانسبین المللی "تنوع زیستی در منطقه زاگرس، ایران"“Biodiversity in Zagros Region, Iran” در تاریخ ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۹۱ برابر با پنجم و ششم می ۲۰۱۲ با حضور متخصصان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کنفرانس می توانند به لینک http://gian2012.ut.ac.ir مراجعه کنند.
کتاب بوم شناسی مرتع شایسته تقدیر شد
انتخاب کتاب بوم شناسی مرتع به عنوان کتاب شایسته تقدیر در بیستمین دوره انتخاب کتابهای برتر دانشگاهی انتخاب و معرفی شد. کتاب بوم شناسی مرتع مربوط به دو تن از اساتید گروه احیای دانشکده منابع طبیعی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران به عنوان کتاب شایسته تقدیر در بیستمین دوره انتخاب کتابهای برتر دانشگاهی انتخاب شد. کتاب یادشده مربوط به آقایان آذرنیوند و زارع از اساتید گروه احیای دانشکده منابع طبیعی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران است.
مراسم درختکاری در موسسه رازی برگزار شد
مراسم درختکاری در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برگزار شد که این امر با هدف احیای فضای سبز و توجه به محیط زیست صورت گرفته است. مراسم درختکاری با حضورجمعی از پرسنل موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برگزار و طی این مراسم چندین نهال در این موسسه کاشته شده است. حاتموند معاون برنامه ریزی و پشتیبانی و پایکاری معاون تحقیق و تشخیص بیماریهای موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از دیگر شرکت کنندگان در مراسم یادشده بوده اند. طی این مراسم درختکاری، چندین اصله نهال در اراضی شمالی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کاشته شد و این امر توسط اداره خدمات عمومی معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه صورت گرفته است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود