31 تیر 1393
شماره خبر: 126270

شب زنده داری در لیالی قدر انسان را به چشمه فیض الهی متصل می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

شب زنده داری در لیالی قدر انسان را به چشمه فیض الهی متصل می کند


مدیر کل اداره کل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه ارزش معنوی لیالی قدر با 83 سال عبادت برابری می کند، گفت: شب زنده داری در لیالی قدر انسان را به چشمه فیض الهی متصل کند.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی با اشاره به ارزش معنوی لیالی قدر با بیان این مطلب تاکید کرد: ارزش معنوی لیلة القدربا ۸۳ سال عبادت برابری می‌کند. مسعودی در ادامه خاطرنشان کرد: فرصت رمضان و آخرین لیلة القدر آن در حال سپری است باید ان را غنیمت شمرد و از آن کمال بهره برداری معنوی را کرد. این مسئول بیان کرد: سفره کرامت و رحمت الهی برای همه بندگان گسترده شده و خداوند منان جمیع عباد الله را بر این خوان رحمت و مغفرت فرا خوانده، حال با خود ماست که از این فرصت معنوی طلایی تا چه حد بهره بگیریم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز، تصریح کرد: ارزش معنوی لیلة القدر با ۸۳ سال عبادت برابری می‌کند پس یک شب بیداری و شب زنده داری و تضرع به درگاه خداوند باری تعالی می تواند انسان را به دریای جوشان فیض الهی متصل کند و در مقدرات سالانه خود تأثیر گذار باشد. وی در پایان لیالی القدر را یکی از بزرگترین نعمت های الهی برشمرد و گفت: شکر این نعمت به احیاء، شب زنده داری، تضرع به درگاه حضرت باری تعالی است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود