3 آبان 1391
شماره خبر: 13812

حذف سرویس های ایاب و ذهاب فرهنگیان دراین شهرستان مشکل ساز شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

حذف سرویس های ایاب و ذهاب فرهنگیان دراین شهرستان مشکل ساز شده است

سپیدار آنلاین: معلمان مدارس شهرستان ساوجبلاغ استان البرز می گویند: حذف سرویس ایاب و ذهاب فرهنگیان در این شهرستان با مشکلاتی در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان همراه شده است.
شماری از معلمان ساوجبلاغ اظهار داشتند: از ابتدای سال تحصیلی جاری تا هفته پیش ،سرویس های ایاب و ذهاب فرهنگیان در این شهرستان نامنظم بود واز اوایل هفته جاری این سرویس ها کنار گذاشته شدند. آنان گفتند: حذف سرویس های ایاب و ذهاب سبب شده تا معلمان و فرهنگیان نتوانند بموقع در سرکلاسهای درس و محل کار خود حضور یابند. یکی از فرهنگیان ساوجبلاغ که خواست نامش ذکر نشود، به ایرنا گفت:معلمان در هفته جاری بین 30 دقیقه تا یک ساعت با تاخیر در محل کار خود حاضر شدند. وی اظهار داشت: تاخیر فرهنگیان و معلمان در محل کار خود با اعتراض خانواده های دانش آموزان همراه شده است. وی گفت: پیش از این یکدستگاه اتوبوس بین شهرستانهای کرج و ساوجبلاغ فرهنگیان را
جابجا می کرد اما اکنون با حذف این سرویس این قشر نمی توانندراس ساعت مقرر در محل کار حضور یابند. وی بیان کرد: اغلب معلمان مدارس روستایی در شهرستان ساوجبلاغ با سرویس جابجا می شدند اما اکنون به ناچار با صرف هزینه های گزاف، با خودروهای دربستی بین خانه و مدرسه رفت وآمد می کنند. عبدالله نژاد فلاح مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ علت حذف سرویس های رفت وآمد فرهنگیان را کمبود اعتبار ذکر کرد. وی بیان کرد: سه هزارو500 معلم و فرهنگی در این شهرستان فعالیت دارندکه نیمی از آنان تا چندی پیش از سرویس ایاب و ذهاب استفاده می کردند. نژادفلاح گفت:درصدد تامین اعتبار برای رفع مشکل ایاب و ذهاب معلمان و فرهنگیان دراین شهرستان هستیم. شهرستان ساوجبلاغ دارای 42 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.




منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود