15 آبان 1391
شماره خبر: 14417

شتاب فزاینده دانشکده فرهنگ و هنر البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

شتاب فزاینده دانشکده فرهنگ و هنر البرز

سپیدار آنلاین: رئیس دانشکده علمی کاربردی فرهنگ و هنر البرز گفت: دانشکده فرهنگ و هنر البرز با افزایش تعداد رشته ها شتاب فزاینده ای داشته و در ترم آینده نیز با دو رشته جدید فیلمسازی و معماری داخلی 10 رشته هنری را در این استان تدریس خواهد کرد.
مهدی عسگری در مراسم ورودی های جدید دانشجویان دانشکده علمی - کاربردی فرهنگ و هنر استان البرز در تالار سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تقارن واقعه غدیر و ضرورت انس و الفت با کتاب نهج البلاغه را محور صحبت های خود قرار داد و اظهار داشت: این کتاب آثار اعجاز آمیزی دارد که باید آن را را اثر مافوق بشری دانست. وی با فرمایشی از امام علی (ع) افزود: امروز نیاز ما به مرام حضرت علی (ع) بیش از دوران قبل است و در حوزه های فردی، اجتماعی ، ارتباطی و... از هر دری که وارد می شویم نکته ای برای بهره بردن از آن وجود دارد.
ورود دو کد رشته فیلمسازی و معماری داخلی در ترم بهمن
عسگری در بخش دیگری درباره افزایش کد رشته های این دانشکده گفت: از بهمن سال گذشته این دانشکده با سه رشته و مهر ماه با افزایش 4 در 7 کد رشته پذیرش رشته داشته است وبهمن ماه ترم آتی با ورود رشته های فیلمسازی ،معماری داخلی و.... به 10کد رشته خواهد رسید. وی افزود: شتاب حرکت در این دانشکده به حدی قابل قبول بوده که امسال پذیرش بیش از حد ظرفیت درخواستی را نیز شاهدیم بودیم و این گواه آن است که در مباحث فرهنگی و هنری جا برای استان زیاد است.
اتمسفر دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر بر مدار دانشجو مداری است
رئیس دانشکده علمی کاربردی فرهنگ و هنر البرز تصریح کرد: از بدو تاسیس در این دانشکده فضا بر محوریت دانشجو بوده است وعنصر تعیین کننده برای اتمسفر دانشگاهی شخص دانشجو است و پرسنل این دانشکده خود را با مطالبات دانشجویان همراستا می کنند. وی در پایان افزود: دراین دانشکده دانشجویان فارغ التحصیل رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد هم دیده می شود که این نشان از ظرفیت جوانان این استان و تمایل وافر برای تحصیل در رشته های فرهنگی و هنری است. در جشن مراسم ورودی جدید دانشجویان دانشکده علمی کاربردی فرهنگ و هنر البرز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، مشاور و مدیرکل حوزه استانداری، مدیرکل اطلاعات استانداری، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان البرز نیز حضورداشتند. اجرای موسیقی سنتی زنده، مولودی و شعر خوانی از جمله بخش های جنبی این مراسم بود.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود