4 شهریور 1394
شماره خبر: 147896

حضور دانش آموزان البرزی در جشنواره جابربن حیان

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

حضور دانش آموزان البرزی در جشنواره جابربن حیان


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از حضور دانش آموزان مقطع ابتدایی این استان در چهارمین جشنواره کشوری پروژه های علمی دانش آموزان (جابربن حیان) که در اردوگاه کشوری شهید باهنر تهران برگزار می شود، خبرداد.
جعفر مقیمی افزود: چهارمین جشنواره کشوری پروژه های علمی دانش آموزان و اولین جشنواره دانش آموز مولف از صبح امروز با حضور فعال دانش آموزان منتخب استان البرز آغاز شد. وی اظهار داشت: دانش آموزان این استان با چهار طرح منتخب در قالب پروژه های علمی و یک اثر توسط دانش آموز مولف حضور یافتند. وی دو طرح از طرح های دانش آموزان البرزی را چشمگیرتر دانست و گفت: این دو طرح پروژه علمی با موضوع آبیاری فیتیله ای و کتاب ردپای آب که در راستای سوال پروژه مهر ریاست جمهوری و مصرف بهینه آب است، ارایه شده است.
* قدردانی دانش آموز منتخب البرز از رییس سازمان انرژی اتمی
مقیمی یکی از بخش های جذاب این جشنواره در صبح امروز را حضور و بازدید دکتر علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی دانست و افزود: دانش آموز منتخب استان البرز به همراهی تعدادی از دانش آموزان دیگر استان ها طی مراسمی با اهدای لوح از وی تقدیر و تشکر کردند. وی بیان داشت: دکتر صالحی با حضور در اردوگاه شهید باهنر از تمامی غرفه های استان های شرکت کننده بازدید کرد و ضمن گفت وگو با دانش آموزان منتخب از نزدیک در جریان موفقیت ها و دستاوردهای این دانش آموزان در اجرای طرح جابر قرار گرفت.
*استفاده از تجربیات علمی طرح های منتخب کشوری
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز گفت: به منظور کسب تجربیات علمی و بررسی طرح های منتخب کشوری با هماهنگی مسوولین برگزاری جشنواره زمینه بازدید معاونین آموزش ابتدایی و کارشناسان مربوطه در مناطق و نواحی تابعه استان از نمایشگاه مهیا شد که امید است نتایج آن ها در اجرای بهتر طرح های آموزش ابتدایی موثر واقع شود. در مرحله نهایی چهارمین جشنواره کشوری پروژه های علمی دانش آموزان (طرح جابربن حیان) که در اردوگاه شهید باهنر تهران از صبح امروز آغاز شده است، 183پروژه علمی برتر کشوری توسط 400دانش آموز تهیه و تولید شده که در این مراسم نفرات برتر تجلیل خواهند شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود