5 بهمن 1395
شماره خبر: 173526

توزیع شیر رایگان بین 100 هزار دانش آموز ناحیه سه کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

توزیع شیر رایگان بین 100 هزار دانش آموز ناحیه سه کرج


مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج اعلام کرد که توزیع شیر رایگان بین 100 هزار دانش آموز پایه های مختلف تحصیلی در این ناحیه از روزسه شنبه آغاز شد.
عبدالکریم رستمی هدف از اجرای طرح توزیع شیر رایگان را ترویج فرهنگ تغذیه سالم ،کاهش سوء تغذیه، افزایش توان فیزیکی و فکری دانش آموزان، ارتقاء بهداشت و کاهش هزینه های درمان ذکر کرد.
وی اظهار کرد: طرح توزیع شیر رایگان در سطح آموزشگاه های دوره های مختلف این ناحیه آغاز شد تا بار دیگر دانش آموزان تحت پوشش تغذیه ای سالم در مدرسه که خانه دوم آنها محسوب می شود قرار گیرند.
وی بیان کرد: تمامی دانش آموزان مشغول به تحصیل در دوره های ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم دولتی و غیر دولتی و کلیه دانش آموزان پیش دبستانی های ضمیمه مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی و عوامل اجرایی این مدارس از شیر رایگان بهره مند می شوند. رستمی با اشاره به اینکه شیرهای رایگان به دو صورت لیوانی پاستوریزه و استریلیزه در این ناحیه3 توزیع می‌شود خاطرنشان شد: شیرها در سه نوبت به تعداد 180 هزار عدد در مدارس در حال توزیع است. وی ادامه داد: در صورت تخصیص و تأمین اعتبار برای هر دانش آموز تا پایان سال تحصیلی 50 نوبت شیر توزیع می شود. وی اضافه کرد: در حال حاضر قریب به یکصد هزار دانش آموز در450 مدارس ناحیه 3 کرج مشغول تحصیل هستند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود