تشریح عملکرد روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز در اردبهشت ماه 96
سپیدارآنلاین: گروه فرهنگی
امید سبزعلی،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، عملکرد روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز در اردیبهشت ماه 96 را تبیین و تشریح کرد.
امید سبزعلی،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، عملکرد روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز در اردیبهشت ماه 96 را تبیین و تشریح کرد. وی انتشار بیش از 750 خبر به همراه مطلب،نشست راهبردی با روابط عمومی های استان،پوشش خبری برنامه ها و فعالیت های اداره کل،برگزاری نشست خبری با حضور 14 خبر نگار استان البرز به منظور تشریح و تبیین برنامه های قرآنی قبل از ماه مبارک رمضان،برگزاری نشست تجلیل از رابطین خبری شهرستانها،پوشش تصویری خبری جلسات مدیر کل،ارتباط مستمر با رابطین خبری شهرستانها،ارسال محصولات فرهنگی به مرکز اسناد،ارتباط گیری مستمر با خبرگزاری مهر،تسنیم،سپیدار و غیره جهت پوشش خبری برنامه ها و فعالیت های این اداره کل،مصاحبه و گفتگو با مسئولین اداره کل بهویژه معاون فرهنگی،طراحی و نصب بیش از 5 بنر تبلیغاتی با توجه به مناسبت های طول سال را از مهمترین برنامه های این روابط عمومی برشمرد. امید سبزعلی،خاطر نشان کرد:روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز تمام تلاش خود را در راستای رسانه ای کردن فعالیت ها و برنامه های فرهنگی این اداره کل بهویژه در ماه مبارک رمضان بهکار گرفته است.