22 بهمن 1396
شماره خبر: 191253

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از مردم

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز از مردم


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی بیست و دوم بهمن‌ماه قدردانی کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با صدور بیانیه‌ای از حضور مردم البرز در مراسم جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر قدردانی کرد.
در این بیانیه آمده است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
حمد و سپاس خدایی را که تدبیر بندگان را به بهترین سرانجام می‌رساند و اگر نباشد حمایت و هدایت او بندگان عاجزند. حضور پرشور، دشمن‌شکن و اعجاب‌انگیز مردمان سرافراز و انقلابی استان البرز در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه آن‌هم در شرایطی که رسانه‌های استکباری و صهیونیستی با طراحی سناریوهای خباثت آمیز و به‌کارگیری شیوه‌های فریبنده و حیله‌گرانِ تلاش گسترده‌ای را برای دلسردکردن مردم و ایجاد فاصله آن‌ها با نظام عملیاتی کرده بودند، نشان داد که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی، برابر بصیرت، هوشیاری، موقع‌شناسی و ولایت مداری ایرانیان همچنان مغلوب مطلق و رسوای افکار عمومی جهانیان هستند. در ۲۲ بهمن همه آمدند و به فرموده رهبر عزیز انقلاب «به حول و قوّه‌ی الهی بیست‌ودوّم بهمن امسال از آن بیست‌ودوّم بهمن‌های تماشایی خواهد بود». شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به‌عنوان قطره‌ای از اقیانوس زلال ملت ایران، منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی ) درزمینهٔ های گوناگون به‌ویژه در عرصه حفظ وحدت ملی و مصالح نظام و انقلاب را «فصل الخطاب» همگان دانسته و بی‌شک هرگونه اقدام وحدت شکنانه که بستر جریان سازی‌های انحرافی و سوژه آفرینی‌های رسانه‌ای دشمن را فراهم آورد را بازی در زمین طراحی‌شده‌ی دشمن و مصداق هشدارهای اخیر معظم له و مستوجب برخورد قاطعانه می‌داند. ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن ادای شکر به پیشگاه الهی و تشکر از مردم آگاه و ولایتمدار و مسئولان محترم استان که با حضور بی‌نظیر خود، دشمنان به‌ویژه آمریکا و انگلیس را تحقیر کردند و حماسه سیاسی دیگری آفریدند، تقدیر و تشکر به عمل‌آورده و از خداوند علو درجات بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خمینی (ره) و شهدای عالی‌مقام و عزت و سربلندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را خواهانیم.a

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود