5 دی 1397
شماره خبر: 207593

مشارکت مؤثر وفراگیر در فرایند آموزشی و تربیتی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مشارکت مؤثر وفراگیر در فرایند آموزشی و تربیتی

سالار قاسمی مدیر کل بعنوان رئیس شورای انجمن استان اظهار داشت: که انجمن های اولیا و مربیان در مدارس باید به رسالت اصلی خود که همان مشارکت مؤثر وفراگیر در فرایند آموزشی و تربیتی در مدارس است بپردازد.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان از برگزاریجلسه شورای انجمن اولیا و مربیان استان در سالن کنفرانس دفتر مدیر کل خبر داد. والی پور دبیر شورای انجمن اولیاء و مربیان استان گزارشی از فعالیت های این شورا از سال 95 تا 97 ارائه نمود.والی پور اظهار داشت: در دوره فعالیت دو ساله شورای انجمن اولیا و مربیان استان از سال 95 تا 97 ازمجموع 48 مصوبه، 43 مصوبه اجرایی شده و 5 مصوبه در حال اجرا می باشد . وی در ادامه به اهم مصوبات شورای انجمن اولیا و مربیان اشاره نمود.در ادامه علیرضا حشمدار ازنمایندگان اولیاء عضو شورای انجمن اولیاء و مربیان استان به تشریح تبیین حقوق شهروندی درحوزه ی آموزش و پرورش و انجمن اولیاء و مربیان پرداخت.در ادامه جلسه مهرانی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز گزارشی از آخرین فعالیت های این مجمع در سطح استان ارائه نمود. ودر پایان سالار قاسمی مدیر کل بعنوان رئیس شورای انجمن استان اظهار داشت: که انجمن های اولیا و مربیان در مدارس باید به رسالت اصلی خود که همان مشارکت مؤثر وفراگیر در فرایند آموزشی و تربیتی در مدارس است بپردازد. وی ضمن تشریح وظایف شورای انجمن اولیا و مربیان استان ، مناطق و انجمن های اولیاء و مربیان مدارس اظهار داشتند که شورای انجمن اولیا و مربیان باید مشکلات مدارس و دانش آموزان را بصورت عملیاتی و کاربردی در دستور کار خود قرار دهند.وی با اشاره به آغاز تربیت فرزندان از محیط خانه و خانواده و لزوم توجه اولیاء به این وظیفه مهم خود بر استفاده ازخدمات مجمع خیرین مدرسه ساز و تجربه های موفق و عملیاتی شده انجمن ها تأکید نمود .قاسمی دو کار کرد سخت افزاری ( ساختن) و نرم افزاری ( تولید محتوا و اندیشه) را به عنوان دو کارکرد مهم در حوزه های فعالیت آموزش و پرورش معرفی نمود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود