19 آذر 1390
شماره خبر: 2781

دانشگاه جامع البرز راه اندازی خواهد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دانشگاه جامع البرز راه اندازی خواهد شد

استاندار البرز گفت: در راستای اجرای فعالیت های فرهنگی وزارت علوم در صدد ایجاد دانشگاه محوری تحت عنوان " دانشگاه جامع البرز " که کلیه رشته ها را پوشش می دهد، در استان البرز هستیم.
عیسی فرهادی افزود : در راستای اجرای فعالیت های فرهنگی وزارت علوم در صدد ایجاد دانشگاه محوری تحت عنوان " دانشگاه جامع البرز " که کلیه رشته ها را پوشش می دهد در استان البرز طراحی خواهد شدو با صدور مجوز از سوی سازمان گسترش به عنوان دانشگاه محوری فعالیت خود را آغاز نماید. فرهادی در خصوص جانمایی و مکان این دانشگاه نیز بیان کرد: این دانشگاه در مرکزیت کرج ایجاد خواهد شد و زمین هایی واقع در منطقه باغستان ، ماهدشت و بخشی از دانشگاه هنر به عنوان مکان احداث این دانشگاه در نظر گرفته شده است . وی درخصوص ساماندهی به وضعیت دانشگاه تربیت معلم کرج نیز گفت: در آینده نزدیک مترو هشتگرد از جنوب این دانشگاه عبور خواهد کرد و دانشجویان در تردد مشکلی نخواهند داشت. وی افزود : بزودی دیوارمناسبی در کنار بلوار خوارزمی واقع در شرق این دانشگاه ایجاد می شود واز این پس دانشگاه تربیت معلم نیز به عنوان دانشگاهی مستقل به فعالیت خود ادامه خواهد داد.



منبع: خبرگزاری مهر

ميهمان
پاسخ 23/07/1391 - 09:36 فروزان
با سلام خدمت مسئولین .
خواهشاً در خصوص وضعیت نابسامان دانشگاه آزاد واحد طالقان در 140 کیلومتری تهران هم تصمیماتی بگیرید . این دانشگاه فقط اسم دانشگاه دارد و اصلاً ساختمانی مجزا با حداقل امکانات رفاهی برای پذیرفته شدگان ندارد . با توجه به طولانی و کوهستانی بودن جاده این شهرستان هیچ تضمینی برای به موقع رسیدن به سر کلاس درس و یا رسیدن به خانه در زمستان خصوصاً برای دختران وجود ندارد . خواهشاً مسئولین دانشگاه آزاد خصوصاً دانشگاه کرج که این واحد زیر نظر آن میباشد اقداماتی اساسی را انجام دهند .
با تشکر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود