4 مرداد 1402
شماره خبر: 289472

تخلفات و شکایات از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی البرز بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از برگزاری کمیته فنی نظارت و رسیدگی به تخلفات و شکایات از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی البرز خبر داد.
کمیته فنی نظارت و رسیدگی به تخلفات و شکایات حوزه دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی با حضور معاون گردشگری، اعضای بخش خصوصی و کارشناسان این حوزه برگزار و به یک پرونده شکایت و 10 پرونده تخلف رسیدگی شد.شهرام علی محمدی با اشاره به الزام آژانس‌های خدمات مسافرتی به عمل به تعهدات اظهار کرد: در غیر این صورت مسافر حق شکایت دارد که از طریق اقدامانی از جمله تذکر، اخطار یا الزام به پرداخت خسارت با آن‌ها برخورد می‌شود. معاون گردشگری البرز با بیان اینکه کمیسیون در سه مرحله بدوی، تجدید نظر و عالی تشکیل می‌شود، افزود: حق اعتراض به رأی صادره توسط هر دو طرف طی 15 روز از صدور رأی وجود دارد تا در کمیسیون تجدید نظر مورد بررسی قرار بگیرد. علی‌محمدی ادامه داد: حتی اعتراض به رأی کمیسیون تجدید نظر هم با مراجعه به وزارت متبوع امکان‌پذیر است تا موضوع مجدد بررسی شود.او همچنین فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی را بر اساس دستور العمل‌های ابلاغی ضروری برشمرد و گفت: هرگونه تخلفی مورد رصد قرار گرفته و بر اساس ضوابط به آن‌ها رسیدگی می‌شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود