13 آبان 1402
شماره خبر: 295024

قدردانی از حضور با بصیرت دانش آموزان، فرهنگیان و مردم غیور استان البرز در راهپیمایی ۱۳ آبان

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از حضور پرشور دانش آموزان، فرهنگیان، مردم غیور استان البرز و مسئولین در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان قدردانی کرد.
وی گفت: راهپیمایی پرشکوه و با بصیرت شما دانش آموزان و فرهنگیان و نیز مردم غیور استان البرز، برگ زرینی بر افتخارات این استان است و یک بار دیگر نشان داد در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و شهدای والا مقام، مصمم بوده و به ندای مقام معظم رهبری لبیک می‌گوییم. حجرگشت افزود: بدون تردید نشاط و عظمت حضور فرهنگیان به ویژه مدیران، معلمان و دانش آموزان همدوش با سایر اقشار در راهپیمایی سیزده آبان، نشان از عزمی راسخ برای ساخت ایرانی آباد و آزاد است؛ الحمدلله این حضور پویا و پرشور دشمنان انقلاب و اسلام را غافلگیر و ناامید ساخت.
وی اظهار داشت: امام راحل از سیزدهم آبان به عنوان انقلاب دوم یاد می‌کردند و این به این معناست که این روز مکمل انقلاب در سال ۱۳۵۸ بوده است؛ در روزهایی که گذشت شاهد جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه و کشتار گسترده انسان‌های بی‌گناه به ویژه کودکان بودیم و امروز حضور پرصلابت دانش آموزان و معلمان نشان داد که همواره در راستای دفاع از حق و مظلوم، پای میدان هستیم و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام می‌داریم. مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: بر خود لازم می‌دانم تا از این همه شور و شعور قدردانی نموده و از خداوند متعال اقتدار، عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عظیم الشأن انقلاب( مدظله العالی) و شما مردم غیور و قدرشناس استان البرز را خواستارم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود