7 اسفند 1402
شماره خبر: 301399

قهرمانی ناحیه یک کرج در مسابقات بدمینتون قهرمانی دانش آموزان دختر استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



رئیسی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز از قهرمانی ناحیه یک کرج در مسابقات بدمینتون دوره متوسطه اول دانش آموزان دختر این استان خبر داد.
وی گفت: مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان دختر و پسر استان البرز در دوره ابتدایی و متوسطه اول از تاریخ ۳۰ بهمن ماه آغاز گردیده و مرحله اول آن تا ۲۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
رئیسی افزود: در بخش تیمی رشته بدمینتون دوره متوسطه اول دختران، تیم‌های ناحیه یک کرج، ناحیه دو کرج، ناحیه چهار کرج، نظرآباد و ساوجبلاغ حضور داشتند که در نهایت ناحیه‌ یک کرج به مقام اول دست یافت و ناحیه چهار کرج و ناحیه دو کرج نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند. وی ادامه داد: در بخش انفرادی، بازی‌ها به صورت دوبل آزاد و انفرادی آزاد برگزار شد که در بخش انفرادی آزاد، باران رهبری نیا از ناحیه یک کرج اول شد و حسنا عبادی کیا از ناحیه یک کرج به عنوان نایب قهرمانی رسید، همچنین بهار فراهانی از ناحیه دو کرج و فاطمه حسینی از ساوجبلاغ نیز مشترکا سوم شدند. در بخش دوبل آزاد مقام اول به هلیا روشنی و تارا امیرطاهری از ناحیه یک کرج رسید، درسا ابراهیمی و ارنیکا نقدی از ناحیه دو کرج نیز به مقام دومی رسیدند، همچنین فاطمه سیفی زاده و محیا جمالی از نظرآباد و مبینا عزیزی و نازلی معصومی از ناحیه چهار کرج مشترکا سوم شدند.معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: امید آفرینی، افزایش نشاط و ارتقای سلامتی از رویکردهای اصلی این معاونت در سطح مدارس می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود