19 مهر 1403
شماره خبر: 312032

نشست دانش افزایی مشاوران آموزش خانواده استان البرز با محوریت آموزش نماز برگزار خواهد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



یاری رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز گفت: هم زمان با هفته پیوند اولیا و مربیان، نشست دانش افزایی مشاوران آموزش خانواده استان البرز با محوریت آموزش نماز با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش به صورت برخط برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: ۲۰۰ مشاور خانواده استان البرز، تحت نظر اساتید مجرب در زمینه راهکارهای ترغیب دانش آموزان به نمازفآموزش های لازم را دریافت خواهند کرد.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز افزود: افتتاحیه این برنامه با حضور مدیرکل محترم، اعضای شورای معاونین اداره کل و مناطق و همچنین با حضور مقام عالی وزارت به صورت برخط برگزار خواهد شد.یاری عنوان کرد: این برنامه با توجه به تاکید وزارت آموزش و پرورش با همکاری ستاد اقامه نماز برگزار می شود. وی ادامه داد: سهمیه استان البرز ۵۰ نفر در نظر گرفته شده بود که با توجه به مساعدت مسئولین آموزش و پرورش استان قرار بر این شد که تمامی ۲۰۰ مشاور خانواده استان البرز در این دوره حضور پیدا کنند.
یاری شیرمرد ترغیب دانش آموزان به حضور در فریضه واجب نماز و روش های نوین در برقراری ارتباط با نسل جدید را از جمله اهداف این برنامه عنوان کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود