16 بهمن 1390
شماره خبر: 4729

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در طرح مفتاح الجنه شرکت کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در طرح مفتاح الجنه شرکت کرد

سپیدار آنلاین: قادر آشنا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در طرح مفتاح الجنه که از سوی کمیته امداد این استان اجرا می شود، شرکت کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز, قادر آشنا به همراه مدیرکل کمیته امداد استان از منازل دو خانواده مددجوی تحت حمات این نهاد بازدید کردند.
در این دیدار قادرآشنا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به همراه علی سالارکیا مدیرکل کمیته امداد امامخمینی (ره) استان البرز با حضوردر منزل دو خانواده موفق تحت حمایت این نهاد، ایشان را مورد تفقد قرار دادند. همچنین مدیران حاضر در طرح مفتاح در این بازدید به مشکلات خانواده موفق فرهنگی که دارای سه دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد بودند، رسیدگی کردند و از نزدیک با وضعیت معیشت و زندگی آنان آشنا شدند. در این راستا مسئولان به خانواده های یادشده در خصوص کمک بیشتر جهت ادامه تحصیل فرزندان در مقاطع بالاتر و پیگیری مشکل درمان سرپرست خانوار قول مساعد دادند. همچنین مسئولان یادشده نسبت به پیگیری در خصوص ارائه تسهیلات مسکن، به خانواده های مربوطه قول مساعد داده اند و این امر دنبال می شود. در این بازدیدها مدیر کمیته امداد شهرستان کرج و مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز حضور داشتند و دو مسئول یادشده را همراهی کردند.
طرح مفتاح الجنه عنوان طرحی است که بر اساس آن مسئولان کمیته امداد و سایر ادارات کل استان البرز به اتفاق هم جهت تفقد و سرکشی در منازل مددجویان تحت حمایت حضور می یابند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود