18 اسفند 1390
شماره خبر: 5593

کانونهای فرهنگی تکمیل کننده اقدامات فرهنگی در مساجد هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

کانونهای فرهنگی تکمیل کننده اقدامات فرهنگی در مساجد هستند

سپیدار آنلاین: قادر آشنا مدیر کل ارشاد اسلامی استان البرز، کانونهای فرهنگی تکمیل کننده اقدامات فرهنگی مساجد هستند .
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، ' قادر آشنا' در اولین گردهمایی مدیران و رابطان فرهنگی مساجد استان البرز در ساوجبلاغ افزود: در استان البرز کانونهای فرهنگی و هنری در مساجد فعالیت دارند که توجه به مهاجرت پذیری ، حضور قومیت های مختلف فرهنگی در این استان لازم است کانونهای فرهنگی و هنری در همه مساجد استان فعالیت داشته باشند. وی ادامه داد: در استان البرز زمینه همکاری با مدیران و مجموعه کانونهای فرهنگی وجود دارد تا بتوان فرهنگ دینی و قرآنی را در این استان گسترش داد.
آشنا افزود: باید با اجرای برنامه های هدفمند نسل نو را با ارزشهای دینی و قرآنی آشنا کرد و تفکر خود اتکایی و استکبار ستیزی را در این مکان مقدس به نسلهای نو انتقال داد.
وی اظهار داشت: در اکثر نقاط جهان تفکر امام برای غرب خطر آفرین شده است ، چرا که امام راحل به جهان ثابت کرد در کنار دین و سیاست می توان به سعادت و رشد رسید.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: کشورهای که بیداری اسلامی در آنها شروع شده باید مثل ایران به دنبال اجرای تفکر امام راحل باشند و گسترش این تفکر در کانونهای فرهنگی و هنری مساجد یکی از نیازهای امروز جامعه است.
در پایان این مراسم از 20نفر از فعالان کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان البرز تجلیل شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود