8 مرداد 1391
شماره خبر: 9574

برخورد با موسسات گردشگری متخلف در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برخورد با موسسات گردشگری متخلف در استان البرز

سپیدار آنلاین: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز گفت: نظارت بر نحوه عملکرد موسسات گردشگری این استان با جدیت ادامه دارد و با مدیران واحدهای متخلف برخورد قاطع می‌کنیم.
علیرضا زمانی اظهار داشت: جذب گردشگر داخلی و خارجی و ایجاد شرایط مناسب برای رفاه توریست‌ها و گردشگران همواره به عنوان دغدغه اصلی سازمان میراث فرهنگی و ادارات کل استانی مطرح بوده است. وی تصریح کرد: در همین زمینه در استان البرز اولویت اصلی معرفی جاذبه‌های گردشگری و ارائه خدمات مناسب به گردشگران است. معاون میراث فرهنگی استان البرز با بیان اینکه موسسات و مراکزی که اقدام به خدمات‌رسانی به گردشگران می‌کنند، باید چارچوب‌های قانونی را رعایت کنند، گفت: برخی اوقات مشاهده می‌شود که گردشگران از عملکرد موسسات فوق در استان البرز گلایه دارند. زمانی تاکید کرد: به همین منظور در زمان‌هایی که استقبال بیشتری برای مسافرت وجود داشته و مراجعه مردم به مراکز و موسسات گردشگری افزایش می‌یابد، میراث فرهنگی استان البرز نظارت‌های خود را بر عملکرد این موسسات توسعه می‌دهد. وی تصریح کرد: در همین رابطه طی تابستان جاری‌ صدها مورد بازرسی سرزده از مراکز فوق داشتیم.
15 مرداد آغاز مرحله سوم نظارت بر مراکز گردشگری
معاون میراث فرهنگی استان البرز خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 مرحله طرح ضربتی نظارت بر عملکرد موسسات گردشگری در استان البرز انجام شده و مرحله سوم نیز از روز 15 مردادماه آغاز خواهد شد. زمانی گفت: انتظار ما از مدیران واحدهای صنفی گردشگری این است که دستورالعمل‌ها و قوانین این حوزه را با دقت مطالعه کرده و برای اجرای آنها توجه ویژه و جدی داشته باشند. وی اضافه کرد: رعایت نکات اخلاقی و برنامه‌ریزی سفرهای توریستی براساس موازین و اصول اخلاقی و دینی از جمله مهم‌ترین وظایف مدیران مراکز گردشگری است. زمانی در پایان گفت: به طور قطع در صورت مشاهده تخلف در این حوزه، برخوردهای قاطعی با متخلفان خواهیم داشت و حتی بر اساس قانون می‌توانیم مجوز فعالیت این مراکز را باطل کنیم.



منبع: خبرگزتری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود