8 آبان 1392
شماره خبر: 109000

شهری بدون مدیر در یک روز خاص

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

شهری بدون مدیر در یک روز خاص


مراسم معارفه علی ترکاشوند شهردار جدید کرج که پیش از ظهر سه شنبه در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد مانند بسیاری از برنامه ها حواشی خاص خود را داشت، البته هر یک از سخنرانان این مراسم نیز در سخنان خود مسائلی را مطرح کردند که می شد از آنها نیز به عنوان حواشی این مراسم نام برد.
حضور گسترده مدیران اعم از مدیران مجموعه بزرگ شهرداری و مدیران بخش ها و نهادهای مختلف موجب شده تا تقریبا اکثر افراد فکر کنند که امروز شهر بدون مدیر اداره می شود و البته نام بردن تک تک آنها شاید نیاز به یک برگه بزرگ داشته باشد.
1-عدم حضور استانداران سابق و فعلی استان نیز در این مراسم نیز نکته ای قابل ملاحظه بود.
2-علی ترکاشوند با وجود اینکه باید مانند دیگر مسئولان در جایگاهی خاصی قرار می گرفت اما خود میزبانی مهمانان را می کرد و در بدو ورودی درب ویژه مسئولان به مهمانان خوشامد می گفت.
3-دادگو رئیس شورای شهر کرج در پایان سخنان خود از برخی از مسئولان به خصوص امام جمعه کرج به دلیل تاخیر در دعوت برای مراسم عذر خواهی کرد و گفت: من همه تقصیرها را گردن می گیرم.
4-حجت الاسلام حسینی همدانی اما جمعه کرج که پس از دادگو برای سخنرانی حاضر شد پاسخ عذر خواهی دادگو را با بیان حکایتی طنز گونه داد که با واکنش برخی حضار مواجه شد.
5-وی ادامه داد: اگر به بنده زودتر خبر می دادند دوست داشتم که تا آخر برنامه حضور داشته باشم ولی متاسفانه دیر اطلاع دادند.
6-حجت الاسلام کازرونی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق کرج نیز در سخنان خود به عدم رغبت برای حضور اشاره کرد و گفت: من اصلا روحیه ام برای اینطور جلسات نیست اما با تماس آقایان شریفی و دادگو برا حضور در این مراسم حاضر شدم.
7-وی در پایان سخنان خود با اشاره به عدم حضورش در کرج خطاب به حضار گفت: ظاهرا چهره های شما را کمتر می بینم اما شاهراه دلها باز است، شاید تماشای

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود