10 اردیبهشت 1392
شماره خبر: 24387

دانش آموزان البرز سوار بر موج خلاقیت

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

دانش آموزان البرز سوار بر موج خلاقیت


سپیدارآنلاین: مرحله استانی سومین جشنواره جابر این حیان با معرفی آثار برتر دانش آموزان البرزی در کرج به کار خود پایان داد.
سومین جشنواره و نمایشگاه استانی جابر ابن حیان همزمان با سراسر کشور ظهر امروز به منظور شناخت مهارت های پایه علوم دانش آموزان مناطق 8 گانه آموزش و پرورش استان البرز با حضور اکبر حلیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، زهره حسینی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان و جمعی دیگر از مسئولین استانی، معلمان و دانش آموزان برتر در هنرستان آیت‌الله خامنه‌ای کرج برگزار شد.
15 هزار دانش آموز آثار خود را شامل نمایش علمی، طراحی و ساخت پایه ششم ابتدایی، دستگاه مدل، تحقیق و مقالات و آزمایش در قالب 110 پروژه که 108 پروژه آن در قالب گروهی بوده و به مرحلا استانی راه سافته است ارائه دادند. آثار این دانش آموزان از دی ماه سال گذشته در قالب مراحل آموزشگاهی، منطقه ای و استانی مورد بررسی قرار گرفته است و مرحله کشوری این جشنواره با معرفی آثار برگزیده تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد. در پایان جشنواره و نمایشگاه مرحله استانی جابر ابن حیان از 16 نفر از دانش آموزان مناطق 8 گانه آموزش و پرورش استان البرز تقدیر و به آنها جوایزی اهدا شد. مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این جشنواره و نمایشگاه ضمن تبریک آستانه میلاد حضرت فاطمه(س)، ولادت امام خمینی(ره) و گرامیداشت علامه مرتضی مطهری، گفت: بعد از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب با تلاش های وزیر آموزش و پرورش و نگاهی عمیق و ژرف همراه با حس مسئولیت پذیری در تعلیم و تربیت دانش آموزان تغییر و دگرگونی مثبتی ایجاد شده است. وی ادامه داد: با تدابیر وزیر کتب درسی تغییر کرد و معلمان زیادی به استخدام مدارس درآمدند که در این راستا برای افزایش سطح تعلیم و تربیت دانش آموزان نگاهی عملیاتی و اجرایی صورت گرفته که امیدواریم با کوشش دانش آموزان، اولیا و مربیان این اهداف محقق شود.
رقابت علمی دانش آموزان مدارس 8

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود