28 آبان 1402
شماره خبر: 295926

اعتراف به ۳۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی در طالقان

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

اعتراف به ۳۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی در طالقان


فرمانده انتظامی شهرستان طالقان از انهدام باند سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به ۳۸ فقر سرقت از باغات و ویلاهای این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "سید مجید بذرگری" با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع پی در پی سرقت از باغات و ویلاهای خالی از سکنه مناطق مختلف شهرستان طالقان، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: برابر بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که سارقان در یک گروه 2 نفره در ساعات پایانی شب پس از شناسایی باغات و ویلاهای خالی از سکنه و فاقد لوازم بازدارنده با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید لوازم با ارزش داخل این اماکن را به سرقت برده و از شهرستان خارج می‌شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان طالقان اضافه کرد: پس از چندین هفته انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت هویت سارقان شناسایی و در 2 عملیات جداگانه در شهرهای کرج و طالقان دستگیر شدند. این مقام انتظامی با اشاره به اعتیاد شدید سارقان به مواد مخدر و انجام سرقت برای تامین هزینه‌های اعتیاد، تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی، سارقان که چاره‌ای جز بیان حقیقت در پیش روی خود نمی‌دیدند لب به اعتراف گشوده و به ۳۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر طالقان اعتراف کردند. سرهنگ بذرگری از دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده در شهر کرج خبر داد و گفت: با تکمیل پرونده و شناسایی مالباختگان، متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود