24 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304682

ثبت 22 فقره سرقت موتورسیکلت در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

ثبت 22 فقره سرقت موتورسيکلت در کرج


فرمانده انتظامي شهرستان کرج از دستگيري يک سارق با اعتراف به 22 فقره سرقت خبر داد و گفت: در خصوص اين پرونده 13 دستگاه موتورسيکلت مسروقه از مخفيگاه متهم کشف شد.
سرهنگ" پيمان گودرزي" در اين خصوص بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسيکلت در سطح حوزه استحفاظي کلانتري 26 ماهدشت، تيمي ويژه براي شناسايي و دستگيري متهم در اين کلانتري تشکيل شد. سرهنگ گودرزي گفت: ماموران کلانتري با بررسي زمان و مکان هاي وقوع سرقت و به کارگيري گشت هاي هدفمند در سطح حوزه به يك دستگاه موتورسيکلت مشکوک و با استعلام پلاک آن متوجه سابقه سرقت آن شدند . وي افزود: در ادامه ماموران با به کارگيري شگرد هاي پليسي به سارق مورد نظر نزديک شده و در يک عمليات غافلگيرانه او را حين تدارک براي ارتکاب سرقت دستگير مي کنند. اين مقام انتظامي تصريح کرد: در بازجويي هاي اوليه متهم به 22 فقره سرقت اعتراف و 13 دستگاه موتور سيکلت از مخفيگاه او کشف شد.
وي با بيان اينکه کارشناسان ارزش موتورسيکلت هاي سرقتي را 5 ميليارد ريال برآورد کردند، يادآور شد: در ادامه اعترافات سارق تيم تجسس کلانتري موفق به شناسايي و دستگيري 8 مالخر شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان کرج با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضائي از شهروندان خواست؛ جهت پيشگيري از سرقت وسائط نقليه خود، استفاده از تجهيزات بازدارنده را حتما مورد توجه قرار دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود