21 تیر 1403
شماره خبر: 307551

اخلال 102 میلیارد تومانی در نظام اقتصادی کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

اخلال 102 ميليارد توماني در نظام اقتصادي کشور


فرمانده انتظامي استان از دستگيري 2 نفر که با ‏اخلال در نظام اقتصادي اقدام به کلاهبرداري 102 ميليارد توماني کرده بودند، ‏خبر داد.‏
سردار "حميد هداوند" با اعلام جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وصول يک فقره پرونده اقتصادي از دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه يک شهرستان کرج با موضوع اخلال در نظام ارزي در خصوص شکايت مديريت يکي از بانک هاي استان عليه يک شرکت ، رسيدگي به موضوع به صورت تخصصي در دستور کار ماموران پليس امنيت اقتصادي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي مقدماتي مشخص شد شرکت مذکور بابت خريدهايي که داشته و سررسيدهايي که موعد آن فرا رسيده بود تاکنون اقدام به رفع تعهد ارزي ننموده و با اين کار در نظام ارزي اخلال 102 ميليارد توماني وارد کرده است. سردار هداوند بيان داشت: ماموران پس از استعلام و به دست آوردن مستندات و دلايل و مدارک مربوط به پرداخت حواله سررسيدها ، دستورات قضايي را اخذ و دو نفر را در اين خصوص دستگير کردند. اين مقام ارشد انتظامي در پايان گفت: با پيگيري هاي ماموران پليس امنيت اقتصادي استان متهمان بلافاصله نسبت به ارائه مستندات رفع تهعدات به واحد ارزي بانک مربوطه اقدام و پرونده براي تعيين تکليف و اتخاذ تصميم لازم قضايي به دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه يک شهرستان کرج ارسال گرديد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود